Out on a Limb (1992)

geregisseerd door Francis Veber
met Matthew Broderick, Jeffrey Jones en Heidi Kling

Terwijl bankier Bill Campbell op het punt staat een deal van $140 miljoen af te sluiten, krijgt hij een wanhopig telefoontje van z'n zus. Hij belooft bij haar langs te gaan aangezien het dorp toch op dezelfde route ligt. Maar dan wordt Bill gekidnapt en loopt alles in het honderd.

Deze film heb ik ooit een keer perongeluk bekeken. Hij stond namelijk direct achter een film, die iemand voor me had opgenomen (het VHS tijdperk )

Zelden zo gelachen om een film als deze. De humor is erg melig, maar heel erg leuk. Ik zou hem heel graag op DVD willen hebben. Helaas lijkt het erop dat hij nooit opnieuw op DVD is uitgebracht

avatar van DeCol
Matig.

Het verhaal stelt sowieso weinig voor, maar heel grappig is het ook niet. Alleen het zusje en de "Jim's" zijn wel leuk en komen soms grappig uit de hoek. De kijker komt ook niet te weten waarom Sally op de vlucht is en zij en Bill krijgen uit het niets een romance.