• 8.518.258 stemmen

Genre: Biografie / Komedie

Geregisseerd door: Josh Greenbaum

Met onder meer: Josh Lawson, Kassandra Clementi en Jane Seymour

Plot Becoming Bond

"The name’s Lazenby, George Lazenby"

Het vreemde waargebeurde verhaal van George Lazenby, een arme Australische automonteur die door ongelooflijke omstandigheden de rol van James Bond krijgt in Her Majesty's Secret Service. Ondanks dat hij nog nooit geacteerd heeft. Vervolgens krijgt hij een contract aangeboden voor de volgende zeven Bond-films dat hij afwijst.

imageimageimage

movie acteurs

Komt deze nog op Blu Ray/DVD.

dionj

Aardige docu. Lazenby heeft vele anekdotes en kan goed vertellen, hij is tevens het hoogtepunt van deze docu.. De anekdotes worden aangevuld met echte beelden en nagespeelde beelden. Helaas zijn de nagespeelde delen matig.

movie acteurs

Waar heb je deze film gezien?

movie acteurs schreef:

Waar heb je deze film gezien?

Er zijn manieren om deze film te zien Ook als je buiten de V.S. woont.

scorsese

Redelijke documentaire over George Lazenby, die voornamelijk bekend is door éénmalig de James Bond rol op zich te nemen. Een leuk levensverhaal dat natuurlijk pas echt interessant wordt als James Bond in de picture komt. George Lazenby is hier zelf aan het woord en verteld zijn eigen verhaal luchtig en met een vlot tempo.

movie acteurs

Gisteren eindelijk gezien. Sinds kort uitgekomen op een mooie dvd van StudioCanal. Helaas alleen zonder special features. Deze biopic waar Lazenby het in een rap tempo zijn levensverhaal vertelt, wist mij zeker te interesseren. Zeker als liefhebber van de Bond film waar hij de rol vertolkte. Er zit zowel humor als een klein vleugje drama in maar er word nergens overdreven. In het begin even wennen maar het komt allemaal snel op gang. Het verhaal gaat niet verder dan na Lazenby's hoogtepunt, wat wel te verwachten was. Het acteerwerk van de acteurs is ook prima. Ik twijfelde nog om deze film een 3,5 te geven. Maar aangezien ik me er prima mee vermaakt heb ga ik toch voor een 4,0.

avatar van Redlop

Redlop

Erg leuk, ook voor niet Bondliefhebbers. Aanrader.

avatar van Quentin

Quentin

Lazenby is nog meer in aanzien bij me gestegen na deze documentaire, wat een heerlijke vent! Wel enorm vreemd dat ze zo'n lelijke kerel als Josh Lawson gecast hebben voor de hoofdrol, komt qua look en charme niet eens in de buurt van onze favoriete tweedehands autoverkoper.

Daarom 'slechts' 3,5*.

avatar van Lakte

Lakte

Is dit ergens uit met NL subs of ooit uitgezonden op TV?

Lakte schreef:

Is dit ergens uit met NL subs of ooit uitgezonden op TV?

Bij mijn weten (helaas) niet.

avatar van shugenja

shugenja

Ik heb genoten van deze film hoor! Een lach en een traan, wat een eindbaas die George!