House Arrest (1996)

Familie / Komedie

geregisseerd door Harry Winer
met Jamie Lee Curtis, Kevin Pollak en Jennifer Love Hewitt

Grover Reindorf heeft een probleem. Hij wil vermijden dat zijn ouders scheiden. Hij vindt een oplossing die hem zinvol lijkt. Samen met zijn jongere zus Stacey sluit hij zijn ouders op in de kelder. Daar moeten ze blijven tot ze zich met elkaar verzoend hebben. Zijn vrienden vinden dit een goed idee en zorgen ervoor dat ook hun ouders in de kelder van de Reindorfs terechtkomen.

wel grappig kids die hun ouders opsluiten.

Absoluut belachelijke saai vertoning uiteraard deze film, vind het totaal niets. Het kan nog erger maar dit zit toch dicht tegen een 0.5 aan, maar ja omdat er nog wel ergens heel iets humor in zat een 1 *.. Meer zekr niet.

Bout film..

avatar van Poisonthewell
Ach viel toch wel mee? Zeker niet goed, maar ik heb me toch best redelijk vermaakt. De aanwezigheid van Jennifer Love Hewitt alleen al is voldoende reden om hem sowieso een keer te kijken. 2,5*

avatar van arnodw
Poisonthewell schreef:

Jennifer Love Hewitt is dan ook de mooiste vrouw ter wereld imo

Slechte punten:-origineel verhaal, maar dom.=2,5

-muziek=2

Voor de rest niet veel

avatar van Leland Palmer
Poisonthewell schreef:

Dat ben ik met je eens.....!

avatar van Leland Palmer
savi_7 schreef:
wel grappig kids die hun ouders opsluiten.

Zeker! Maar wel verschrikkelijk ongeloofwaardig....

avatar van Minotaures
Vind deze film meevallen, is niet echt leuk maar ook niet saai.

avatar van niethie
Had de film vroeger al een paar keer gezien en vond hem altijd erg leuk en aangezien ik gisteren eventjes geen zin had in een al te gecompliceerde film heb ik besloten dit nog maar een keer op te zetten, en ik vond het allemaal nogal flauw, ongeloofwaardig en voorspelbaar ondanks dat vond ik het allemaal prima vermaak ik vond het in ieder geval niet zo slecht zoals sommige mensen het hier beoordelen. 2,5 sterren

avatar van Aapje81
Zwaar tegenvallende film die zelfs de doelgroep teleur zal stellen. Ik keek er toen naar omdat Hewitt erin zat maar daar valt hier ook weinig van te genieten.