• 10.586 nieuwsartikelen

Geregisseerd door: Jonathan Prince

Met onder meer: Christopher Lloyd, Jonathan Jackson en M. Emmet Walsh

Gesproken taal: Engels

Plot Camp Nowhere

"No parents. No counselors. No rules!"

Morris "Mud" Himmel moet van zijn ouders verplicht naar een vakantiepark, terwijl hij eigenlijk liever thuis bij zijn vrienden zou willen blijven. Gelukkig blijken een paar van zijn vrienden ook naar hetzelfde kamp te moeten en bedenken ze een plan om de zaakjes daar naar hun hand te kunnen zetten.

Morris 'Mud' Himmel

Rachel Prescott

Donald Himmel

avatar van Glenwing

Glenwing

Leuk film! En best wel melig, alleen soms wel verwarrend. Maar goed.

avatar van rep_robert

rep_robert

Typisch vermaak voor de kids, til absoluut niet te zwaar aan dit ubersimplistische verhaaltje met veel onlogische dingen. Ook voor mij is dit een stukje jeugdsentiment en is dat ook de enige reden waarom ik de film heb gekeken eigenlijk.

Verder is de kindercast wel aardig en is Christopher Lloyd ook wel oké als gekke begeleider. De film is verder wel vrolijk en kijkt het lekker weg.

Als volwassene niet zo zeer aan te raden, als je kinderen hebt kan dit wel vermakelijk zijn voor hun.