Band of the Hand (1986)

Actie

geregisseerd door Paul Michael Glaser
met Stephen Lang, Michael Carmine en Lauren Holly

Miami, waar het alleen om snelle auto's, zwart geld, cocaine deals en koelbloedige moorden gaat. Maar als vijf jongens na een gruwelijk reclasseringsprogramma in de moerassen van Florida, de straten van Miami willen schoonvegen, kan dit alleen als een team in de Band Of The Hand.

avatar van nrggirl
mooie film met veel actie's maar ook een verhaal in die je redelijk makelijk kan volgen

avatar van Sunday
Band of the hand is een leuke vermakelijke film als je een jaar of 13 bent. Toen vond ik het zeker wel een toppertje.

avatar van hannes64
Ja, goeie film toendertijd.
Mocht wel over `t verhaal dat de jongens en volgens mij 1 meisje aan een rehabilitatieprogramma meedoen.
( stom van me, staat ook al in de beschrijving ).
In de stijl gefilmd als de serie MIAMI VICE.
Michael Carmine speelde ook nog een piepklein rolletje in INVASION U.S.A.
Sterke film van acteur/regisseur Paul michael ( starsky ) Glazer.

Driver_hhg
Kan me heugen dat ik het een top film vond, zou niet weten wat ik ernu van zal vinden...

avatar van xgogax
De 'hand' van Michael Mann ( executive producer in dit geval ) is hier overduidelijk merkbaar . Interessant filmpje en net als in Public Enemies heeft Stephen Lang ook hier een zeer interessante rol ...

avatar van aburex
Goed om deze film nog eens terug te zien en nu op DVD.. Heb hem jaren geleden op Video gezien en deze film is me altijd bijgebleven. Zeker de moeite waard om nog eens te kijken.

avatar van Marvinleeaday
Leuk, de jaren 80 druipt er van af.

Reinbo
Heerlijke soundtrack, maar een verder wat onnozele film. Jaren 80 Miami Vice achtig sfeertje druipt er vanaf en dat maakte herziening prima kijk plezier. 3,5*

avatar van badfans69
Met een kleine bijdrage van Izzy uit 'miami vice' als verkoper.