Just the Ticket (1999)

Verenigde Staten / Frankrijk
Komedie / Romantiek

geregisseerd door Richard Wenk
met Andy Garcia, Andie MacDowell en Richard Bradford

Gary is een charmeur, maar Linda heeft meer dan genoeg van hem. Samen met zijn vrienden verkoopt hij kaarten voor events tegen erg hoge prijzen. Dit maakt hem niet bepaald rijk en blijkt moeilijker dan hij dacht. Maar dan ontmoet hij een priester die hem helpt. Nu kan hij eindelijk genoeg geld bij elkaar krijgen om een plan wat hij met Linda had uit te voeren en de relatie tussen hem en Linda beter te maken.

Hij duurde iets te lang voor mij gevoel, en het verhaal was op veel momenten saai!

Linda
Best vermakelijk. Het verhaal vond ik nog best meevallen maar de film had zeker een stuk korter gemogen. Wel een goede rol van Garcia (hij lijkt hoe ouder hoe leuker te worden ) maar aan MacDowell blijf ik me ergeren (wat zien mensen toch in haar? ). 2,5 ster.

Geen slechte film, maar wel een beetje saai.

Een warme film.
Inderdaad wel beetje langdradig maar de film laat zeker een goed gevoel achter.

Saaie film, vond 'm eigenlijk echt slecht, nochtans veelbelovende cast, maar véél te langdradig