Burglar (1987)

Verenigde Staten / Canada

geregisseerd door Hugh Wilson
met Whoopi Goldberg, Bobcat Goldthwait en G.W. Bailey

Bernice Rhodenbarr is gestopt met het inbreken in huizen en heeft nu een boekenwinkel. Een agent die haar eens opgepakt heeft voor een inbraak en bewijsmateriaal heeft heeft achtergehouden, dwingt haar om geld te geven. Ze besluit om in te breken bij een tandarts, maar dat leidt tot moord, waardoor ze haar onschuld moet bewijzen.

avatar van W.V.
Inderdaad geen goede film, maar zo slecht als hierboven wordt aangegeven, dat ook weer niet. Het grappigste moment in de film is hierboven in dialoog weergegeven. Goldberg kan, maar verdient ook beter.