With Six You Get Eggroll (1968)

geregisseerd door Howard Morris
met Doris Day, Brian Keith en Pat Carroll

Abby McClure is een weduwe met drie zoons, die op een dag Jake Iverson ontmoet, een weduwnaar met een dochter. De twee worden verliefd en trouwen al snel, maar de kinderen kunnen niet goed met elkaar overweg.

Eva
In NL uitgebracht als: Met zes krijg je hommeles....

avatar van Jordy
Jordy (admin)
oh wat ben ik blij dat tegenwoordig de titels van Amerikaanse films niet meer vertaald worden

avatar van movie acteurs
Gewoon weer een leuke film met een geweldige actrice Doris Day. Het blijft een actrice die altijd erg leuk acteert .Gewoon een erg vermakelijke film niets meer niets minder. 3,5.

Jordy schreef:

Eén van de vele redenen om niet in Duitsland te (gaan) wonen.