Hollywood Wives (1985)

Drama / Romantiek
360 minuten (miniserie, 3 delen)

geregisseerd door Robert Day
met Candice Bergen, Stefanie Powers en Anthony Hopkins

Driedelige mini-serie over rijke vrouwen in Hollywood, die zich de hele dag bezig houden met niets doen, rijk zijn, roddelen, intriges en overspel. Centraal staat in het verhaal een film die is geschreven door Montana Gray (Stefanie Powers) en verfilmd gaat worden door haar man Neil Gray (Anthony Hopkins). De vraag is nu alleen wie er de hoofdrol mag gaan spelen in de film.

Deze boeiende mini -serie trok begin jaren '80 miljoenen mensen en ik hou hier nog steeds een goed gevoel aan over.
Met vele bekende gezichten oa ook nog met Joanna Cassidy, Mary Crosby (toen erg beroemd door de hit-serie Dallas ja en dochter van Bing Crosby) , Angie Dickinson, Steve Forrest, Roddy McDowall, Suzanne Somers, Robert Stack, Catherine Mary Stewart.

Maar de echte hoofdrol was voor de tv-ster acteur Andrew Stevens die vele vrouwen harten destijds l sneller liet kloppen.

Deze tv-film zouden ze moeten uitbrengen op dvd, ik heb zo wie zo al veel met de jaren '80.

Mijn vriend kwam met deze serie, destijds op tv gezien, dus de dvd gekocht. Het was ontzettend leuk ik zat meteen mee te denken hoe het in elkaar zou zitten. De verhaallijnen zijn erg leuk en veelal interessant. Van het begin af aan is al duidelijk wie er een link heeft met de man met de baard, toch is het eind anders dan ik had verwacht. Een erg leuke mini-serie uit de jaren '80.