An American Carol (2008)

Alternatieve titel: Big Fat Important Movie

geregisseerd door David Zucker
met Kevin P. Farley, Kelsey Grammer en Trace Adkins

Michael Malone is een Canadese documentairemaker, die een hekel heeft aan Amerika en hun fourth of July feest. Hij wordt door drie geesten bezocht, die hem de waren betekenis van dat feest willen laten zien.

avatar van Tenshinhan
"Here i'm in the island paradise Cuba"

Het concept is leuk en de trailer kent een paar grappige momenten, maar het is alweer bijna tien jaar geleden dat Zucker met een fatsoenlijke film kwam.

avatar van wwelover
Geinige film. Niet hoogstaand maar wel vaak gewoon grappig. Lekker flauw en leuke persiflage's. Beter dan Epic Movie etc. Ik denk dat ze er wel nog meer van hadden kunnen maken qua verhaal. Maar ja. Ook erg leuk dat Leslie Nielsen meedoet, die man blijft een held!

avatar van rep_robert
De film had echt beter gekunt, er zitten wel een paar aardige scenes in, maar ook lange periodes zonder grap, wat een funeste is voor deze film!

Deze film wordt voor mij gered door de geniale mohammed grap aan het begin van de film, waarbij ik moest huilen van de slappe lach.

avatar van rep_robert
Edit: Eigenlijk toch heel weinig geslaagde grappen nu ik de film heb herzien. Alleen de begingrap is goed.
Verder kibbelt de film echt humorloos door, de hoofdrolspeler is totaal niet grappig en gewoon een domme, klunzige retard.

1,0 ster.

avatar van yeyo
Waar is David Zucker toch mee bezig de laatste jaren..

avatar van rep_robert
Zag de dvd's ook al liggen bij FRS, uiteraard hebben ze er een ".."Movie van gemaakt. Misschien hopen op wat verkopen, ik raad het mensen in ieder geval niet aan.

avatar van lars-pixar
''david zucker is the best''

avatar van Mr. Chiel
En hij heeft eerder zulke mooie films gemaakt... Dit was gewoon ruk! Slecht, en bijna nooit grappig. Slecher dan Epic Movie is ie niet, maar het scheelt erg weinig. *1

avatar van lars-pixar
Het is dat Leslie Nielsen het verhaal verteld anders had ik deze film nooit een 3,0* gegeven ik vindt deze film wel iets voor David Zucker oke oke' hij heeft ons betere films laten zien zoals Naked Gun, Airplane ook met Leslie Nielsen, en veder is deze film matig dus goed ik geef hem een.

avatar van lars-pixar
Ik hoop trouwens dat hij iets nieuws gaat maken dat ons gaat verbase!!

Een nieuwe Actie Komedie of zo?

Weet iemand dat?

avatar van lars-pixar
Voor de derde keer gezien en deze keer vanwege de Leslie Nielsen marethon.

David Zucker staad er alleen voor en dat is duidelijk te merken want de grappen zijn niet allemaal even leuk en sommige zijn dan nog erg plat ook en het verhaal daar in tegen is nog best leuk verzonnen en leuk neer gezet alleen is de cast wel erg matig, Leslie Nielsen heeft een kleine rol en als hij in beeld komt is het voor minder dan een minuut en de hoofd rol speler is Kevin P. Farley en die is op geven moment erg saai en vervelend het is duidelijk te merken dat Daid Zucker geen hulp heeft van Jim Abrahams of zijn broer of Graig Mazin. Dit is mijn laatste bericht over deze film en mijn stem blijft dan ook vast staan op twee sterren.

avatar van boemboem27
trailer zag er aardig uit maar daar is dan ook alles mee gezegd
liggen laten prul...

avatar van GuidO96
Farley is wellicht aan de irritante kant, maar gelukkig komen de meeste flauwe grappen niet van zijn kant. Leslie Nielsen is een aardige toevoeging. Het verhaal slaat helemaal nergens op, en dat maakt ruimte voor de flauwe grappen.