The Rezort (2015)

Verenigd Koninkrijk / Spanje / België
Horror

geregisseerd door Steve Barker
met Dougray Scott, Jessica De Gouw en Martin McCann

Na de uitbraak van een virus waarbij mensen in zombies veranderen, heeft het menselijke ras de strijd tegen de zombies gewonnen en is het zombiegevaar geweken. Heel incidenteel steekt het virus nog de kop op, maar zombies worden in zo'n geval, voordat infectiegevaar ontstaat, door de autoriteiten snel en vakkundig uitgeschakeld. In deze veilige wereld waarin het gevaar onder controle is, heet de nieuwe rage "Zombie Safari". Mensen kunnen op safari gaan om zombies af te schieten. De safari's zijn razendpopulair en worden gezien als een sportief tijdverdrijf maar ook als het ideale middel om gekoesterde wraakgevoelens op de zombies af te reageren. Een safari voldoet aan de hoogste veiligheidseisen. De zombies worden permanent bewaakt en op veilige afstand gehouden. Niets wordt aan het toeval overgelaten. Totdat...

avatar van Collins
Een film met zombies. Tja, zombies. Tijd geleden alweer. Hou er normaal niet zo van. Vind zombies nogal suffig. Een zombie vertegenwoordigt voor mij bijna nooit een spannend element in een film. Met die gestoorde motoriek en dat sullige gemompel komen ze op mij eerder dwaas dan als een serieuze en spannende bedreiging over.
Met die vooringenomenheid in m'n systeem, “the rezort” toch maar geprobeerd. En ik vond de film meer dan ok. Een redelijk boeiend verhaal dat met vaart passeert. Totaal niet de geijkte zombiefilm eigenlijk. De zombies in deze film zijn 'levendig' en dreigend en zelfs af en toe eng.
Nu heb ik al in tijden geen serieuze zombiefilm gezien, maar ik vraag me af of ze in de moderne cinema geëvolueerd zijn van stompzinnig houterig bewegend naar bijna atletisch hard lopend? Zoja, dan lust ik nog wel een paar gelijksoortige films.
Ja, leuke film. Paar goeie schriks. Dreigende sfeer. Spanning is aanwezig.
De ondersteunende muziek is helaas slecht. Die is gewoon hard en bonkend zonder enige spannende emotie of subtiliteit. Dat feit heeft helaas een ietwat verpestende inbreuk op de sfeer.
In de film een referentie naar de vluchtelingenproblematiek. Een portie actualiteit en engagement die niet heel kosjer worden verweven in het verhaal. Ethisch correct? Nee. Zeker niet naar de huidige maatschappelijke maatstaven van correctheid en fatsoen, maar ik stoorde me er niet aan. Die dingen moeten kunnen, denk ik.
Maar goed. Hoe dan ook. De film is ok.

avatar van Noodless
Standaard zombiefilmpje die aardig wegkijkt door de locatie en opzet van het verhaal. Vlot tempo met een sfeerrijke omgeving die voldoende weet te vermaken. 6/10

avatar van Wafel
Op safari gaan tussen de zombies, het is eens wat anders. Allemaal heel leuk! Tot er eens iets misloopt...
Het is aangename zombiefilm, maar het heeft niet echt een horrorsfeertje (naar mijn idee). Niet zoals bijvoorbeeld '28 Days Later', wat ik veruit een van de beste zombiefilms vind. Desondanks was ik niet teleurgesteld met het eindresultaat. Tof verhaaltje met mooie decors en leuke zombies.

avatar van Spartaan1986
Waarom bepaalde zombies erg snel waren en anderen zo traag als dikke stront blijft mij een raadsel. Qua locatie en gegeven is de film toch redelijk origineel binnen het subgenre. Toch voel je geen binding met de karakters. Daarvoor is er in de film te kort tijd genomen om de karakters uit te lichten en zijn ze niet boeiend genoeg. De zombies zagen er wel ok uit maar helaas waren veel kills off-screen. Geen slechte poging van de regisseur van Outpost maar verwacht niet meer dan een redelijk vermakelijke film zonder grote hoogtepunten.

2,5* afgrond naar beneden

avatar van mcdaktari
Collins Tja, zombies. Tijd geleden alweer ??? Meen je dat nou?
Ik dacht dat juist de laatste jaren dat zombie gedoe weer heel erg in is. Of bedoel je dat het voor jou een tijd geleden is?

avatar van Collins
mcdaktari
Voor mij, bedoel ik. Klopt wel dat ze weer in zijn, maar ik sla de zombiefilms meestal over.

avatar van danuz
Conceptueel zit het wel snor met The Rezort. Jurassic Park met zombies. Leuk om te zien hoe het zombie-genre van alle kanten wordt uitgemolken. Als fan heb ik daar opzich niks op tegen namelijk!
Barker zorgt voor een aardige film, die audiovisueel nergens excelleert, maar best mooi in elkaar steekt. Naar het einde toe (when the shit hits the fan) ook redelijk spannend. Hou wel van die hard rennende zombies! De twist is een beetje flauw, maar ik zag hem in ieder geval niet aankomen.
Het is allemaal net niet geweldig, maar als tussendoortje best redelijk. Eentje voor de verzamelaar.

Opzicht ben ik wel een liefhebber van Zombie films, maar de laatste jaren wordt de markt er eigenlijk wel mee overspoelt, waardoor er nog maar weinig goede films uitspringen (zoals recent "Busanhaeng (2016)" en "The Girl with All the Gifts (2016)") en het eigenlijk ook allemaal wat standaard wordt (vooral gericht op de actie i.p.v. de horror). Deze Horror film springt er zeker ook niet uit, maar is wel nog vermakelijk en dat omdat het min of meer een combinatie is van de films "Westworld (1973)" en "Jurassic Park (1993)" en dan overgoten met een zombie sausje.

Dit verhaal speelt zich af na een rampzalige uitbraak van een zombievirus, waarbij de mensheid weer de controle terug heeft over de aarde. Sterker nog: de laatste hype is een Zombie safari op een afgelegen eiland, waar je ongestraft Zombies kunt afknallen. Voor sommige vakantiegangers is dit bizarre tijdverdrijf een manier om het verlies van dierbaren aan het zombievirus te verwerken. Deze vakantiegangers zijn echter opeens compleet op zichzelf aangewezen, wanneer alle veiligheidsmaatregelen in het park er plotseling mee ophouden en ze moeten zien te overleven en te ontsnappen van het eiland, welke over een aantal uren wordt plat gebombardeerd uit veiligheid.

Hoewel het zeker allemaal niet hoogstaand is (neigt een beetje naar een B-film), wist deze film me eigenlijk wel nog te boeien (is op het einde zelfs spannend) en te vermaken en ook met de uitvoering (inclusief de sfeer) van het verhaal zit het eigenlijk wel goed. Het verhaal begint wat flauw en het duurt ook eventjes voordat het lekker opgang komt, maar nadat alle veiligheidsmaatregelen in het park uitvallen (door een computervirus aangebracht in het computersysteem), wordt het best vermakelijk om naar te kijken en komt er ook veel actie in voor (als de zombies massaal beginnen aan te vallen), die vooral bestaat uit het neerschieten van zombies (die snel zijn en eigenlijk ook een beetje intelligent zijn).

Dat het groepje van zes vakantiegangers en hun begeleider daarbij steeds verder wordt uitgedund is natuurlijk wel clichématig en voorspelbaar en ook min of meer de volgorde daarvan. Uiteindelijk zal het er ook maar eentje overleven (naderhand blijkt dat ook nog een tweede het heeft overleefd) en dat in een spannende finale, waarbij het er zeer fraai uitzag dat deze rennende persoon, te weten Melanie Gibbs (gespeeld door Jessica De Gouw, die overigens geen Nederlandse is) achtervolgt wordt door een enorme hoeveelheid zombies. Na de spannende finale op het einde, gaat het verhaal nog eventjes door, waarna het afsluit met min of meer een open einde (geweldig was daarbij om te zien hoe de zombies massaal aan land kwamen vanuit de zee). Het ontstaan van de zombies voor de safari, was overigens wel leuk (tevens ook crue) en origineel gevonden en is nu ook best actueel (namelijk via vluchtelingen die zogenaamd geholpen worden).

Van de cast had ik eerlijk gezegd nog nooit van gehoord, maar ze deden het eerlijk gezegd nog best verdienstelijk en met name Jessica De Gouw (in de rol van Melanie Gibbs die samen met haar vriend Lewis Evans, die vroeger in het leger zat, op vakantie is) en Dougray Scott (in de rol van de mysterieuze vakantieganger Archer, die zeer goed overweg kan met een geweer. Hij is tevens de tweede persoon die het verrassenderwijs overleeft). Het jonge tiener computer duo (die op vakantie zijn vanwege het winnen van een prijs) Jack en Alfie, gespeeld door Jassa Ahluwalia en Lawrence Walker, was opzicht best flauw, maar ze zorgden wel voor een heel klein beetje (glimlach)humor in het verhaal.

Al met al geen geweldige Zombie Horror film, maar wel eentje die nog best vermakelijk is en ook wel lekker wegkijkt (duurt ook maar iets van 90 minuten). Deze film heb ik overigens gezien via "Film1 On demand".

avatar van Captain.janek
Tja, wat zal ik hier van zeggen...mijn bovenbuurman Theunissen heeft hierboven een review geschreven waarik mij zeker in herken.
Het is absoluut niet zo'n topper als 28 days, 28 weeks, die staan hier ver boven. Maar als Veronica -B film is dit een goed wegkijkende hapklare broek.

De invalshoek is morbide, en ethisch gezien volstrekt verwerpelijk, een luxe ressort waar mensen ongelimiteerd op zombies - ondoden- mogen schieten. Dit levert verschillende categorien mensen op.
Een snelle marketing dame leidt de boel met strakke hand maar is ook niet bij machte om bij het minste of geringste voorval echt daadkrachtig op te treden.

Ik zal de oorzaak van de ramp in het midden laten, maar je kunt al aan je water voelen dat de boel volledig ontspoort en uit de hand loopt..

In het groepje hoofdrolspelers, die de film volgt is divers, er zitten bijvoorbeeld twee hoogst irritante tieners, een oudere veteraan en een koppel met wat issues die nog verwerkt moeten worden.
De film draait voor een groot deel om hun belevenissen...

De aankleding is aardig, het ressort overtuigend en het acteren is niet echt tenenkrommend.
Gewoon een avondje onbelemmerd popcorn/Cola vertier...

Het enige wat een toegevoegde waarde zou kunnen zijn is dat het wellicht bij iedereen de vraagt voorlegt: hoe ver kun en mag je als mens gaan in dit soort situaties.

Ondanks dat ik een beetje zombie moe ben toch zeer genietbaar gebleken, zonder dat je het gevoel krijgt naar iets hoogstaands te kijken. Een verhaal en concept dat u en ik ook in een paar minuten op een druilerige zondagmiddag kunnen bedenken, maar de uitwerking is goed te doen. Het tempo ligt ziedend hoog waardoor je de zwakheden van dit pretentieloos vermaak(matig acteerwerk en domme verhaalwendingen: waarom rennen de mensen toch steeds donkere gangen in bij soort films?, hoe is het mogelijk dat aan het einde Scott blijkbaar kreukvrij overleefd heeft? ) vrij makkelijk over het hoofd wil zien. Laten we zeggen: Romero zou hier zijn neus voor ophalen maar het is beter dan Zombibi .

avatar van FillumGek
Om met de deur in huis te vallen; ik vond het resort eigenlijk helemaal niet zo leuk. Ik had blijkbaar verkeerde verwachtingen, maar ik had meer de hoop en het idee dat het een soort Dead Island op het witte doek zou zijn. En dan bedoel ik vooral het heerlijke vakantiegevoel dat je krijgt bij het lopen over het strand, tussen de vakantiehutjes en langs de uitgestrekte zwembaden. Totdat de boel mis gaat en het wordt overspoeld met zombies. Maar de werkelijkheid is helaas wat minder.

Het is een soort Jurassic Park maar dan kleiner. Veel open vlaktes, bossen en tunnels en zwaar beveiligd (totdat...). Ik had ook gehoopt dat het was grootschaliger zou zijn zoals een Jurassic World, maar dat is vast ondenkbaar met een dergelijk budget. De cast is cliché maar gelukkig niet al te irritant. Al snel blijft er niet veel meer over dan zombies knallen en daar ben ik een klein beetje op uitgekeken na het eeuwig durende The Walking Dead. Zombies zagen er goed uit, maar de make-up van de hit-serie ga je niet overtreffen. Het is dus lastig om nog onder de indruk te raken.

Op het einde wil het dan nog spannend worden met een toffe scene waarin het meisje vlucht. Maar dit is een film die ik snel zal vergeten, omdat het niet bepaald een uitblinker is.

avatar van steffv1
Wafel schreef:

wat is er tegenwoordig mis met de echte zombie klassiekers a la night of the living dead (liefst zelfs de zwart witte versie)

laatste jaren helaas niet veel geode zombiefilms meer te vinden, busanhaeng was dan weer een topper Maggie en extinction vielen nog goed mee en scouts guide to the apocalypse was ook nog niet zoo slecht en world war z ofc, voor de rest moet je alweer verder terug gaan naar 28 days/weeks later voor een goeie te vinden vet zonde.

avatar van frolunda
Geen slechte zombie film maar ook niet echt verheffend al zijn het uitgangspunt en de locatie best leuk gevonden.Regisseur Steve Barker (Outpost 1 & 2) maakt er ondanks het ongetwijfeld wat lage budget nog het beste van en the Rezort is dan ook geen onaangename zit.
Het acteerwerk vond ik nog het minste punt van de film,qua actie en spanning was het redelijk.
Iets wat ook voor het uiterlijk van de zombies gold,al was er hier ook weer geen Tom Savini aan het werk geweest.
The Rezort is dan ook geen film die je lang bijblijft maar als tussendoortje is ie goed te doen.
Een kleine drie sterren.

avatar van frolunda
Spartaan1986 schreef:

De snellere zombies waren nog vers (kort dood),werd in de film uitgelegd.

avatar van Shadowed
Niet verkeerd.

Mede door de verfrissende aanpak en best vlotte vertelstijl vind ik dit filmpje nog best geslaagd in zijn genre. Natuurlijk is het al vanaf het begin te voorspellen dat het allemaal naar het honderd zal gaan maar als je dat wegdenkt heb je nog wel een redelijke productie.

De horror is vrij mild, maar komt soms wel verfrissend uit de hoek en daarmee is het best vlot. Qua thriller is er weinig echt spannends te ontdekken. Acteerwerk is vrij redelijk, het begin is eigenlijk het leukst als je kennismaakt met het vakantie zombie park.

Daarna stort het allemaal wat in maar blijft lekker vlot aanhouden. Vrij redelijk horror die lekker wegkijkt, maar nergens echt heel goed is. Wel prima om een keertje gezien te hebben.

avatar van alexspyforever
Het zombiegenre is al behoorlijk uitgemolken maar de regisseur weet hier toch nog een leuk concept te bedenken. Een zombiefilm in de Jurassic Park stijl zoals al eerder aangehaald. Het is niet hoogstaand qua acteerwerk of karakterontwikkeling. Het loopt vlot en verveelt niet. Leuk voor een keertje zeg maar.

avatar van joolstein
“Here at the ReZort, we firmly believe that every apocalypse deserves an afterparty,” ;zegt bedrijfsleider Wilton (Claire Goose, Mel uit de detective -serie Waking the Dead.), tegen haar eilandgasten.En inderdaad zo voel de film dus ook! Als de mosterd naar de maaltijd.

Ik zie dat alexspyforever en ik bijna op hetzelfde moment deze film hebben gekeken. Alleen ik ben een stuk minder positief over deze film, vol uitgemolken clichés en gecombineerd met actuele -problemen. Via het intro leren we dat dit een post-World War Z-scenario is. Waarnaar ook al gauw blijkt dat het kant opgaat van dat bekende park-idee van Michael Crichton met eveneens dezelfde problemen. De film is vlot gemonteerd, heeft geen slecht acteerwerk maar zit vol cliche personages en hun domme handelingen. En de actie tegen de zombies is dom pief-paf-poef geschiet en het bloed is mager! Ik had misschien nog een voldoende gegeven als ze geen hedendaagse zorgen (Zucht,lees Europese vluchtelingencrisis) geprojecteerd hadden via deze wandelende doden. Dat je met zombies best nog wel iets leuks kan doen bleek (een jaar) later met Train to Busan, I am a hero, The girl with all the gifts.

avatar van Elchapo
Een wel hele slechte imitatie van westworld uit 1973,toen waren het robots en nu dus zombies.met dit verschil dat westworld mij nu nòg boeit en deze eigenlijk slaapverwekkend is.2 stars.

avatar van bjerik76
Aardig filmpje, en wel origineel verzonnen.

Er zijn ( domme) mensen die op safari gaan om leeuwen en giraffen, e.c.t. neer te knallen, maar nu dus hun eigen soort, op een Jurasic Park achtig eiland

Zag er goed uit, het verhaal was ook wel oké.

Best leuk.

Zonder verwachtingen aan begonnen, was dan ook erg snel teleurgesteld dat dit weer over zombies ging. Maar Barker vermijdt, zeker tijdens de eerste helft, de typische zombie verhaallijntjes en maakt er een crossover met Jurassic Park van. Best leuk qua idee.

Halverwege de film, wanneer de outbreak dan eindelijk in volle gang is, zakt het onvermijdelijk een beetje in. Wanneer de overlevers rondlopen op het eiland en af en toe wat zombies mikken voelt de film weer net wat te bekend aan. Ondertussen is er zo'n overload van zombie films en series dat het écht niet meer boeit. Gelukkig wordt het naar het einde toe wel weer wat beter.

Gezien het type film is het acteerwerk oké. Visueel verder ook bovengemiddeld, al zijn het vooral de rustigere stukken die wat meer visuele aandacht gekregen hebben. De soundtrack is vooral erg doorsnee, maar daar had ik ook niet meteen veel van verwacht.

Wie zombies écht haat zal hier ook niet al te veel plezier aan beleven, wie vooral de clichés beu is mag deze best een kans geven. Niet dat het een wild originele film is, maar wel voldoende anders om het genre weer wat extra schwung te geven. Heb er mij best mee vermaakt.

En trouwens, voor een echt wel simpel genrefilmpje ...

Spartaan1986 schreef:

Gewoon kijken en ondertitels lezen. Er wordt meerdere keren naar verwezen. Het is zelfs één van de drie rijmregeltjes. "Fresher is faster".

Shadowed schreef:
Natuurlijk is het al vanaf het begin te voorspellen dat het allemaal naar het honderd zal gaan.

Je hoeft toch niks te voorspellen? De allereerste scene verklapt al dat het fout gaat. Je kan het wegdenken natuurlijk, maar die informatie maakt integraal deel uit van de film.

avatar van Shadowed
Deze film is te lang geleden om te herinneren dat ik dit gezegd heb. Volgens mij bedoelde ik meer dat het allemaal gewoon erg voorspelbaar was.

Wel ja, als de film begint met "a zombie outbreak" en vlak daarna "10 days earlier", dan is de regisseur je gewoon voor geweest

avatar van horizons
Leuke film binnen het genre. Soundtrack kende enkele sterke momenten.

avatar van Kondoro0614
Zo slecht vond ik deze zombie film nog niet eens. ‘The ReZort’ was toevallig op Netflix geplaatst waardoor we hebben besloten hem gister middag even snel mee te pikken maar slecht wil ik de film echt niet noemen. Het was weer eens wat anders, fris concept en een leuke uitwerking. De film is van begin tot eind best boeiend en inderdaad, we worden vanaf de eerste minuut al op de hoogte gesteld van wat er gaat gebeuren en wat er is gebeurd. Maar ook wat de bedoeling van de film is.

Dat de film op b-niveau word gezien snap ik enigszins wel. De cast is niet héél spectaculair en acteert vrij neutraal. Maar wow, visueel zag het echt niet slecht uit en ik vond de zombies vrij vet ogen. Ik heb ze hoe dan ook echt wel slechter mee gemaakt en dit keer valt het reuze mee, je kunt zien dat er wel wat moeite in gestoken is.

Het verhaal is leuk. De wereld is herboren na een uitbraak van een dodelijk virus die mensen laat opstaan uit de dood en vervolgens andere mensen aanvalt, oftewel: zombies. Er zijn een bult zombies na een eiland gestuurd waar bezoekers kunnen betalen om vervolgens op deze wezens te gaan jagen en zich er mee te vermaken, door ze te vermoorden. Op een gegeven moment faalt het systeem van het bedrijf en worden de zombies vrij gelaten, ze kunnen overal komen en de bezoekers van het park worden aangevallen. Ze zetten alles op alles om de zombies tegen te houden en moeten echt zien te overleven als ze zonder kogels komen te zitten en de groep steeds kleiner word is de kans vrij klein voor overleving. Erg cliché blijft er eentje overleven nadat het eiland tot zelf ontploffing word gebracht en dan eindigt film vrij vlot.

Dus ja, best leuk. Je moet even goed opletten naar wat ze zeggen dan word heel wat duidelijker. ‘Fresher = Faster’ en dat soort termen anders komt het aardig slordig over van de makers. Goed opletten, en het word een fijne zit met aardig wat actie en lekker wat zombies. Kijkt prima weg op de zaterdagmiddag.

avatar van Corcicus
Zeer standaard zombiewerkje, dat in alles een laag budget verraadt. Voor de diehard genrefans misschien nog te doen, maar meerwaardezoekers lopen best door.

avatar van Grindhouse62
Kondoro0614 schreef:

Prima, hier is alles mee gezegd. Een prima B-film, mwt voldoende actie. Heb hem net gezien en mij er prima mee vermaakt. 3.0 van mij

avatar van remorz
Minimaal vernislaagje op een doorleefd genre.

Vooral zonde omdat de insteek (immigranten worden verse aanvoer voor zombie-safaripark) vermomd is als extra twist, terwijl daar best genoeg inzit voor een nóg originelere uitwerking van het zombiegebeuren. Nu wordt het park als gegeven gepresenteerd terwijl de aanloop ernaartoe (inclusief wat zich dan achter de schermen voltrekt) vol morele bezwaren zit die best scherp uitgewerkt hadden kunnen worden.

Wat resteert verschilt uiteindelijk niet zo heel veel van de gemiddelde zombieflick. Ik ben verder wel een groot voorstander van de snellere (en hier ook wat slimmere) zombies, al lijkt de film meer de nadruk te leggen op actie dan op spanning. Weinig momenten die echt gebruik maken van de plotse dreiging die een rennende vleeseter teweeg zou kunnen brengen. Ook het op afstand zombies afschieten is een beetje een slap tijdverdrijf geworden; misschien beladen als je het geweer zelf in je handen hebt, als kijker voel je daar toch helemaal niks meer bij.

Een handvol momenten die beklijven (op zich wel bijzonder dat de echtgenoot zijn vrouw in de steek laat; angst boven liefde/loyaliteit zie je toch betrekkelijk weinig) maar de zogenaamde originele insteek is weinig meer dan een verwisseling van setting. Men maakt gebruik van het meest oninteressante stukje tussen de uitbraak/oorlog en de teloorgang van het park, en vergeet zelfs daar optimaal gebruik van het gegeven te maken.

Degelijk, maar onder de oppervlakte echt weinig eigen inbreng. Dan liever volbloed genre-flick. 2,5*

avatar van schumacher
Veel zombie films worden er toch niet meer gemaakt of vergis ik mij?
Dit was zeker nog de slechtste niet.

Het deed mij wat denken aan de video game die ik jaren geleden vaak speelde: left4dead .
Het concept vond ik echt wel leuk, in het begin moest het wat op gang trekken maar éénmaal het begint stopt het niet meer dus gewoon puur vermaak.
De acteerprestaties waren ondermaats maar ik had het ook niet anders verwacht.

Wie graag films ziet met zombies in dan is deze zeker eens leuk om gezien te hebben, uiteraard is het geen topfilm maar het is wel fun to watch.

Er komt mss ook nog een vervolg.

avatar van Shinobi
"Every apocalypse deserves an after-party."

Naar aanleiding van enkele berichten leek deze titel mij wel vermakelijk te worden.

De opzet rondom een resort waar mensen op safari kunnen om op zombies te jagen lijkt nog best interessant. Het doet mij een beetje denken aan een 'Jurassic Park'. Vanzelfsprekend loopt alles in de soep en moeten de vakantiegangers vluchten voor hun leven.

Onderhand wordt er nog wat uitleg gegeven over het exploiteren van de zombies na de initiële uitbraak. Dit levert een aantal morele kwesties op die slechts vlak uitgewerkt worden. Daar laat men toch wat kansen liggen; of je gaat er dieper op in of je gaat sec voor plat vermaak.

Het wachten is dan ook meer op de daadwerkelijke uitbraak. Jammer genoeg stelt dit niet veel voor. Het merendeel bestaat namelijk uit het afschieten van zombies, zonder dat er een bepaalde spanning wordt gecreëerd. Daarbij helpt het niet dat de cast vrijwel te verwaarlozen is. Hierdoor is 'The Rezort' een generiek gebeuren waar je al tal van gezien hebt.

Al met al een redelijke horror die niets bijzonders doet, maar prima als tussendoortje voor het geval je niets beters voorhanden hebt.

Kleine 2,5 sterren.

Ik vond het wel een leuke film, geen hoogstandje maar wel leuk om gezien te hebben.
Het acteerwerk is goed, leuk verhaal maar mist wel een beetje spanning.
De zombies zagen er goed uit en ik vond het ook leuk dat ze niet alleen sloom waren.
Het einde vond ik eigenlijk wel goed gedaan.

Het eerste half uur had ik het idee dat ik naar Love Boat zat te kijken.

avatar van maxcomthrilla
Leuk bedacht!

Geinig idee om het ingeslapen zombie genre weer wat nieuw leven in te blazen. Het concept blijkt alleen wat beter te zijn dan de uitwerking, het begint allemaal fijn maar eenmaal een groepje achtervolgt wordt door een stel zombies mis je toch wel wat potentieel. De onthulling richting het einde van de film was wel goed in de film verwerkt trouwens. 3,5*