Plan B (2001)

Verenigde Staten / Denemarken
Drama / Komedie

geregisseerd door Greg Yaitanes
met Diane Keaton, Paul Sorvino en Burt Young

Fran Maloni, die net weduwe geworden is, weet niet dat haar man is vermoord door zijn eigen broer, de Maffiabaas Joseph Maloni. Ze accepteert een baan als boekhoudster bij haar zwager Joseph die haar na verloop van tijd zijn 'Hitman' maakt om op die manier de schulden van haar man af te lossen.

avatar van Armin
Heeft nog niemand deze gezien ??

Nu dus wel ..

Plan B .. nu zo een film dat je bekijkt omdat je niet ander kan, .. maar eigenlijk is hij zo slecht nog niet. Khad net Men With Guns gezien, en wat blijkt dat de Maffia-baas in die film (Joe in de deze).. dezelfde acteur. Tja hij heeft er dan ook de geknipte figuur voor. Voor de rest is de film best vlot, niet overgrappig. Maar leuke entertainment.

avatar van wackyboy
Is dit niet een cd van Huey Lewis?

avatar van Chrisjuh
Ik vind het echt wel een grappige film, en dat had ik eigenlijk eerst niet verwacht! Ik sluit me bij jedi29 aan w.b.t. zijn commentaar. Niet echt heel speciaal, maar wel leuke entertainment!