ad

Genre: Drama / Komedie

Oorsprong: Verenigde Staten / Denemarken

Geregisseerd door: Greg Yaitanes

Met onder meer: Diane Keaton, Paul Sorvino en Maury Chaykin

IMDb beoordeling: 4,5 (593)

Releasedatum: 1 januari 2001

Over Plan B

"Ready, Fire... Aim!"

Fran Maloni, die net weduwe geworden is, weet niet dat haar man is vermoord door zijn eigen broer, de Maffiabaas Joseph Maloni. Ze accepteert een baan als boekhoudster bij haar zwager Joseph die haar na verloop van tijd zijn 'Hitman' maakt om op die manier de schulden van haar man af te lossen.

image

avatar van Armin

Armin

Heeft nog niemand deze gezien ??

avatar van jedi29

jedi29

Nu dus wel ..

avatar van jedi29

jedi29

Plan B .. nu zo een film dat je bekijkt omdat je niet ander kan, .. maar eigenlijk is hij zo slecht nog niet. Khad net Men With Guns gezien, en wat blijkt dat de Maffia-baas in die film (Joe in de deze).. dezelfde acteur. Tja hij heeft er dan ook de geknipte figuur voor. Voor de rest is de film best vlot, niet overgrappig. Maar leuke entertainment.

avatar van wackyboy

wackyboy

Is dit niet een cd van Huey Lewis?

avatar van Chrisjuh

Chrisjuh

Ik vind het echt wel een grappige film, en dat had ik eigenlijk eerst niet verwacht! Ik sluit me bij jedi29 aan w.b.t. zijn commentaar. Niet echt heel speciaal, maar wel leuke entertainment!