The Animal (2001)

geregisseerd door Luke Greenfield
met Rob Schneider, Colleen Haskell en John C. McGinley

Marvin denkt dat hij het niet in zich heeft om z'n droom (politieagent worden) uit te laten komen. Als hij na een auto-ongeluk in kritieke toestand verkeert, gebruikt een wetenschapper organen van dieren om hem redden. Vol energie door zijn nieuwe lichaamsdelen laat Marvin zijn zwakheden achter zich, en wordt hij beroemd als superagent. Als zijn dierlijke instincten steeds meer te voorschijn komen levert dit echter problemen op.

ik vond de scene met de aap wel grappig (als hij en de aap zijn aan het ruziemaken)

Dirigent
Matige komedie van Rob Schneider niet echt top maar wel was hij best vermakelijk en leuk om eens naar te kijken maar zoals ik al zei niet echt een topfilm!

* * *

avatar van tommykonijn
tommykonijn schreef:
Ik vond deze film best wel leuk ik kon er best wel een beetje mee lachen ik vond het wel soms (en vooral op het laatste) een beetje een rare film maar verder was hij wel leuk om naar te kijken ik geef hem ****

Dit was mijn aller eerste stem en ik heb niet goed gestemd (ik was nog een beetje blij!) eigenlijk vind ik de film 3* !!!!

avatar van nightbreed
De meligheid is troef in deze film

avatar van Thomas83
Heel foute film met extreem foute grappen en weinig originaliteit, zoals in eigenlijk alle films met Rob Schneider. Maar op een of andere manier vermaak ik me toch nog altijd wel met zijn films. Ik vind hem gewoon grappig op zijn heel foute manier. Hij heeft een grappige kop en acteert echt zo dramatisch slecht dat het allemaal weer grappig wordt.
1.5*.

avatar van Demoniac
Ach...soms is het wel grappig, maar veel te veel flauwe grappen of niet-grappige, doch grappig bedoelde, grappen.

avatar van MovieHolic
Komedie en meligheid zijn 2 verschillende zaken... beetje een te malse film, er zaten wel wat grappige momenten in maar het hield niet over.

Een zeer matige film. De toon van slechte grappen werd in het begin al gezet en bleef de hele film hangen. Terwijl ik wel van flauwe humor houd sloeg deze film de plank volledig mis.

Kromme tenen.

avatar van tommykonijn
tommykonijn schreef:

Gaap .
De laatste keer dat ik hem keek vond ik hem echt saai en ik verlaag hem maar weer een sterretje dus als je hem gaat kijken en je vindt hem leuk ga hem dan niet té vaak kijken want dan wordt hij echt wel minder.

Ach, ik vind die Rob Schneider nog best te pruimen als komisch acteur, maar de film zelf sloeg nergens op. Een paar leuke stukjes zoals met de orang-oetan. Ook John C. McGinley, als jaloerse politiesergeant Sisk, was wel grappig, evenals die excuusneger. Maar verder was het allemaal maar van bedenkelijk niveau, met die geitjesgrap als absoluut dieptepunt.

Vond dit een van de leukere amerikaanse comedies. 4 sterren. Vind Rob Schneider wel een van de betere.

dit is pas echt horror van het bovenste plank

avatar van jimcarrey gek
lijkt me vette film (vooral dat de hooftrolspeler mijn naam heeft (marvin))

leuke film

avatar van Midnighttemptres
10 punten voor rob schneider! ik ben nog geen 1 film tegen gekomen waar hij aan meedeed die ik niet leuk vond.
op de een of andere manier weet hij heel veel op te leuken.
ook vind ik het geweldig dat hij vaker kleine rolletjes speelt in films van adam sandler en ook weer super was toen rob de hoofdrol had in hot chick dat adam zelf ook even opdook op het scherm.

maar het gaat nu over de film zelf, ik heb hem 1 of 2 keer gezien en kan me herrineren dat ik me gewoon goed heb vermaakt en het grappig vond. ik ga binnenkort de film herzien en mocht ik mijn mening veranderen laat ik het weten

3.0 voorlopig

avatar van Midnighttemptres
in deze film dook adam dus ook nog even op dat was ik vergeten,

ik heb de film herzien en blijf bij mijn punt

Ik vond hem wel leuk, maar niet geweldig, grappig verzonnen enzo. Helaas ben ik niet echt een Rob Schneider fan, maar kgeef hem toch een 3.

avatar van Filmfan950
Aardig filmpje.

Rob Schneider vind ik niet echt een geweldige acteur in Home Alone 2 en deze is ie nog wel te pruimen maar Deuce Bigalow vind ik erg flauw van hem. Deze film is best aardig, het verhaal is ver gezocht en is geweldige onzin natuurlijk maar de uitvoering vind ik best aardig, vooral de bijrol van Sandler is leuk om te zien You can do it! Quite his focking balls af! verder niet echt bijzonder en heel top komedie ofzo maar gewoon leuk om eens te huren (je moet wel van deze humor houden).

3,0* vind ik wat te veel van het goede want zo geweldig is ie nou ook weer niet wel is ie rijp genoeg voor een 2,5*.

Happy madison pruduction

avatar van Kijkwijzer
jimcarrey gek schreef:
Happy madison pruduction

Yep.

avatar van Kijkwijzer
Die scene met die aap is hilarish.

Dick2008
Beetje zelfde niveau als Deuce Bigalow, goedkoop, melig, ik verwachtte er weer niet veel van maar ik heb toch weer lekker kunnen lachen om alle gekkigheid in deze film, alleen het eind had wel wat anders gemogen.

avatar van Carl
Flauw en triest.

avatar van m1701
Ik vond dit nou eens een erg leuke en vermakelijke comedy
met een erg leuk verhaal!
Schneider acteerde ook erg leuk en niet al té overdreven!
Van mij krijgt het 3,5*

Replicant schreef:
Erg grappig dit.
Ik snap niet dat er zo negatief word gedaan.
Het is het soort humor dat sommige gewoon niet leuk vinden.

Dit is droge humor en ik heb me kapot gelachen.
Ik vind het na Deuce de beste film van Rob Schneider.

Er zitten echt hilarische momenten in.
Het verhaal is echt zo slecht dat het gewoon goed is.

5 sterren voor deze maffe film....

helemaal gelijk hoor
ik lag helemaal plat in die scene met die aap

avatar van sodo
Acteerwerk van het liefje van Marvin was opvallend slecht. En voor de rest vond ik de film erg vermakkelijk

avatar van Kr!kke
Ondanks het lage gemiddelde vond ik het een zeer vermakelijke film, soms ging ik echt neer

een welverdiende 3.5*

avatar van dragonlady1982
blijkbaar heb ik dan ook rare humor
als ik hier alle reacties lees
maar ik kan echt om hem lachen
ik vind bijna alle films met Rob Schneider geweldig

avatar van elmo4ever
een oké film maar niet meer dan dat!

Script / Verhaal:................ 3,0
--------------------------------------
Eindcijfer:........................... 2,5

avatar van lucdecoster
Kijkwijzer schreef:
Die scene met die aap is hilarish.

De beste gekke scène ook voor mij. Ik kon mij echt niet meer inhouden van te lachen.