ad

Genre: Romantiek / Komedie

Geregisseerd door: C. Jay Cox

Met onder meer: Tori Spelling, Philipp Karner en James O'Shea

Over Kiss the Bride

"Guess who's coming out for the wedding?"

In highschool waren Matt en Ryan de beste vrienden. Meer dan dat zelfs. Maar in de tien jaar daarna hebben ze contact met elkaar verloren. Dus wanneer Matt een uitnodiging krijgt voor Ryan's bruiloft, is hij verbaasd - zeker omdat hij met een vrouw gaat trouwen. Matt onderbreekt zijn alternatieve levensstijl om terug te gaan naar zijn geboortedorp. Hij is van plan om Ryan te redden van het "monster" dat hem gevangen houdt.

image

avatar van RodneyS

RodneyS

Ik vond deze best leuk!

Zeker niet eentje die ik af zou raden. Jammer dat hij nog maar door weinig mensen is gezien.

avatar van Bubblez

Bubblez

Leuke film! Lijkt qua plot erg veel op een gay My Best Friend's Wedding, maar daar wordt dan ook naar gerefereerd. Acteerprestaties zijn goed en het verhaal blijft interessant. Persoonlijk vind ik wel dat de reactie van Matt op de 'onthulling' van Ryan achter het diascherm slecht gespeeld is en dat de sentimentele speeches tijdens het huwelijk echt too much zijn. Verder prima luchtige romantische komedie.

avatar van ags50

ags50

Opnieuw een film geregisseerd door C. Jay Cox, die ook "Latter Days" regisseerde. Een van de hoofdrollen daarin werd vertolkt door Steve Sandvoss (als Aaron, de mormoon), die in deze film een bijrol vervult.

Aan het begin van de film vond ik die 4.5* waard. Die waardering daalde eerst naar een toch nog repectabele 4*, maar de draai aan het einde vond ik teleurstellend en dus wordt het uiteindelijk 3.5*.

gauke

Wat een hilarische, leuke, goed bedachte, originele komedie! Sterke regie en dito acteerprestaties. Ik heb er van genoten, ook van het verrassende einde!

avatar van Vul_in

Vul_in

mooie film!

Maar de muziek... echt niet goed! xs

avatar van m1701

m1701

• 2094 stemmen

Heerlijke leuke en lieve film.

Vooral Matt was erg schattig.

Verhaal leuk en verfrissend, mannen zien er goed uit.

En Spelling is gelukkig niet al te overdreven.

Leuke feel good movie