Extreme Movie (2008)

geregisseerd door Adam Jay Epstein en Andrew Jacobson
met Frankie Muniz, Michael Cera en Jamie Kennedy

Een groep middelbare scholieren gaat op reis in de hoop snel hun maagdelijkheid te verliezen. Het lukt de tiener Chuck (Muniz) om z'n maagdelijkheid te verliezen aan zijn vriendin Betty (Schneider). Hij komt er al snel achter dat Betty met hun seksleven extreem wil gaan experimenteren.

avatar van ibendb
Na 10 Minuten afgezet!

avatar van Mescaline
Mescaline (moderator)
What you see is what you get, een erg flauwe film die door zijn korte speelduur en de afwisseling in de stukjes best lekker weg keek.

Voor als je in the mood bent voor iets flauws en niet teveel wilt nadenken is dit prima vermaak, maar verwacht er ook niet meer van dan dat

ibendb schreef:
Na 10 Minuten afgezet!

Waarom stem je dan? Zulke mensen verdienen een ban imo.

avatar van m1chel
Nee dit soort films heeft niet langer dan 10 minuten nodig om je oordeel te fellen

avatar van Knisper
Off-topic en voorbarige stem verwijderd.

Een film gemaakt voor de laagste vorm van menselijk leven.

avatar van drlina
Dit is een van de slechtste films die ik ooit heb gezien! Het is gewoon een en al slecht!

avatar van lars-pixar
Puur een film om uit te proberen en dat is gelukt ook want de losse filmpjes kwamen leuk en verrassend over.

Het verhaal kwam nauwelijks in beeld en dat kwam voor namelijk door de losse scene's die er tussen waren gezet verder zien we niet zo veel naakt en kwam het verhaal niet duidelijk over maar toch was het leuk.

Het niveau in deze film was geregeld van een bedenkelijk laag niveau (o.a. die onzin met Abraham Lincoln sloeg nergens op), maar er zaten ook best grappige scenes in. Vooral de scenes met de leraar Mr. Matthews (leuk gespeeld door John Farley) vond ik wel grappig en ook de opening met Ashley Schneider (o.a. verkleed als Hitler) was best leuk. De film heeft eigenlijk geen echt verhaal omdat het allemaal losse sketches zijn van 5 a 10 minuten met tussendoor wat komische reclames en interviews. De cast deed het best redelijk (zitten ook wat bekende acteurs in) en het vrouwelijk schoon is zeer rijkelijk aanwezig. Alleen het jammere is dat de hele film over seks gaat/draait en er nauwelijks iets te zien is. De film duurt met ongeveer 70 minuten niet lang waardoor het eigenlijk ook nooit echt vervelend wordt. Al met al heb ik me best geamuseerd met deze onzin.

avatar van Jessen0wnt
Wel geinig concept dat niet echt aanvoelde als een film, komt waarschijnlijk door de nogal vage structuur. Al met al wel lachen omdat het zo slecht en fout is, het door laten gaan van wat flauwe grappen kon ik dan wel waarderen aangezien, ondanks de sketches, daarvoor toch wat tijd uitgestrekt voor werd. Toch allemaal niet echt heel scherp en ook de sketches zijn verreweg van extreem. Mislukte parodie, maar wel leuk voor een keertje. 1 ster

avatar van ILDIB
Bijzonder matig, wellicht 1 of 2 grappige scenes, voor de rest heeeel flauw en slecht.

avatar van TimZor
Mescaline schreef:

Hier sluit ik me bij aan ik kon er wel om lachen hoor. Oke je moet inderdaad verstand op 0 zetten dom kijken en serieus proberen te denken haha

avatar van lars-pixar
Het verhaal is geschreven door Akiva Schaffer (Bekend van zijn film Hot Rod) had ik niet verwacht, Hot Rod blijft voor mij nog steeds een aparte film maar ja wat is dit dan ook voor een film zou bijna zeggen van het zelfde niveau ook al heeft Extreme Movie een ander verhaal..

Dick2008
Hè flauwe film dit. Er zijn nog wel slechtere en ook wel weer betere films die bestaan uit losse sketches. Ik heb alleen al zoveel van dit soort gezien, deze is dan meer met pubers. Hij begint nog wel redelijk, de eerste reclame tussendoor over wenskaarten en het eerste gedeelte met die leraar maar gaat daarna al gauw vervelen. In had eigenlijk ingeschat dat hij leuker zou zijn. Maar er zal wel meer gemikt worden op een jonger publiek. Al zullen die het gezien de reacties ook al niet veel aan vinden. Je weet overigens al waar je aan begint als je zo'n film gaat kijken. Niet het movie in de titel maar eerder het extreme, daarin ligt de flauwigheid. Nogal afgezaagd. Het meisje en d'r mobieltje vind ik dan ook nog wel grappig maar bij het meeste viel er weinig te lachen. 1.0

avatar van MDRAIJER
Hier valt weinig over te zeggen.
Verhaal wat nergens op slaat en ver is te zoeken, vervelende sketches en er wordt ook niet al te best geacteerd.

1 ster, en dan ben ik nog gul.
Nog even een bijpassende emoticon: .

Ted Kerkjes
Deze film heb ik na denk ik elf minuten of zoiets afgezet. Wat een bagger...

Flauwe lachfilm met veel oversexte scenes

avatar van mrklm
Extreem inderdaad. Extreem dom, extreem slecht geschreven en extreem slecht geacteerd. Deze compilatie van sketches rondom seksueel actieve jongeren is waarschijnlijk bedacht door puisterige tieners die hooguit de geneugten van masturbatie net hebben ontdekt. Er is één sketch die met kop en schouders boven de rest uit steekt - al wil dat niet veel zeggen - en dat is die waarin Michael Cera's online SM-date in het honderd loopt. Matthew Lillards seksadviezen zijn typerend voor het abominabele niveau van de rest van de film. Niet geheel verrassend het dieptepunt uit zijn carrière.

avatar van DjFrankie
Ik vreesde voor deze film, maar zet je verstand op nul, en het wordt nog wat. Ik kon er zowaar nog om lachen. Waarschijnlijk omdat het zo plat is. Ik heb toch met plezier gekeken, waarschijnlijk omdat het een aaneenschakeling is van sketches en geen lange film.