Appetite for Love (2016)

Romantiek / Komedie

geregisseerd door David Mackay
met Taylor Cole, Andrew W. Walker en Alley Mills

Mina heeft alles meezitten: een vriend die hun leven al helemaal uitgestippeld heeft en een geweldige baan bij International Corporate Brands. Haar wereld komt echter op zijn kop te staan, wanneer ze voor haar werk naar haar geboorteplaats in Tennessee wordt gestuurd. Hier moet ze een oude, koppige restauranteigenaar overtuigen zijn land te verkopen. Er is echter één probleem: het restaurant is net van eigenaar gewisseld en de nieuwe bezitter is haar ex-vriend Clay, die beweert dat hij het restaurant nooit zal verkopen.

Heerlijk mierzoet feel good filmpje om samen met je vrouw of vriendin naar te kijken als je slaperig bij de warme houtkachel zit omdat je nog geen zin hebt naar bed te gaan.