All of My Heart (2015)

Romantiek

geregisseerd door Peter DeLuise
met Lacey Chabert, Brennan Elliott en Edward Asner

Het leven van een jonge cateraar neemt plotseling een onverwachte wending als ze een landhuis erft. Dan blijkt dat ze haar erfenis moet delen met een door zijn carrière geobsedeerde beurshandelaar. Hoewel de twee elkaars tegenpolen zijn, groeien ze naar elkaar toe als ze besluiten samen te werken om hun nieuwe huis te restaureren.

Teaser

Dominootje
Precies wat je kan verwachten! Heerlijk romantisch niemendalletje (:

avatar van gizzegiz
Plezant romantisch feel good filmke