I Can Get It for You Wholesale (1951)

Alternatieve titels: Only the Best | This Is My Affair

1 stem

geregisseerd door Michael Gordon
met Susan Hayward, Dan Dailey en George Sanders

Harriet Boyd is een model dat veel werkt heeft bij een modebedrijf aan de Seventh Avenue. Ze weet echter, dat ze niet voor eeuwig een model zal zijn, dus probeert ze om haar dromen van een kledingontwerpster waar te maken. Harriet weet dat je wel keihard moet zijn om te slagen in haar huidige werkkring, maar dat ze eigenlijk geen kans heeft, zeker niet tegenover de meedogenloze kledingbranchetycoon en verkoper Teddy Sherman en haar succesvolle producent Sam Cooper. Ze begint daarom haar eigen kledingbedrijf en is erg succesvol, waardoor ze weer geconfronteerd wordt met Sherman en Cooper, die Harriet nu als concurrentie zien. Ondertussen is Harriet ook verliefd op Cooper geworden en dat maakt alles er niet gemakkelijker op.