Enclosure (2016)

Alternatieve titel: Arbor Demon

Drama / Horror

geregisseerd door Patrick Rea
met Jake Busey, Kevin Ryan en Fiona Dourif

Een uit elkaar groeiend koppel besluit samen om op een kampeertrip te gaan om zo weer dichter bij elkaar te komen. Maar wanneer een onbekende entiteit een groepje jagers verderop in het bos vermoordt, is het koppel genoodzaakt in hun tent te blijven en daar zien te overleven. Op het gegeven moment is het de vraag of de échte dreiging zich binnen of buiten hun tent begeeft...

avatar van Gi-Force
Een onderhoudende film. Meer drama, suspense en fantasie dan horror. Goed en rustig geacteerd. De hulp roepen van buiten de tent hadden veel beter gekund. Ook een man die (ineens) goed tegen pijn kan en dan gevloerd wordt door een haal met een nagel is niet echt geloofwaardig. Ben benieuwd waarom @evanka een 1 geeft.

avatar van Elchapo
Heel gemiddeld werkje,that's it....2 stars.

avatar van Daan258
Complete troep.

Absoluut niets goed aan dit werkje.
Ik had de film eigenlijk alleen opgezet uit pure verveling en omdat ik zag dat Fiona Dourif erin speelt. Na Curse Of Chucky heb ik haar volgens mij verder nergens meer in zien spelen dus was benieuwd.
Maar man wat was dit een lange zit zeg.
In het begin deed het mij een heel klein beetje denken aan de film: Willow Creek maar dit kwam uiteindelijk lang niet in de buurt van de film.
Geen idee waar ik naar heb zitten kijken en de makers van de film moeten zich schamen.
Een verhaal van niks, letterlijk geen moment spannend, acteerwerk vrij slecht en ga maar door.
Na 45 min zat ik op me telefoon en met één oog half te kijken. nou, dat zegt genoeg.

Ik denk dat dit één van de slechtste films is die ik de afgelopen maanden heb bekeken.

een tip: LAAT DIT AUB LIGGEN.