Sorellina e il Principe del Sogno (1996)

Alternatieve titels: Im Brunnen der Träume | Prinzessin Alisea | Princess Alisea

Italië / Duitsland
Fantasy
180 minuten (miniserie, 2 delen)

geregisseerd door Lamberto Bava
met Veronica Logan, Nicole Grimaudo en Christopher Lee

Er was eens een meisje Alisea, maar haar broers en zusters noemden haar altijd "Sorellina". Op een dag arriveert ze aan het kasteel van Azaret, een sinistere magiër. Hij stelt haar voor dat ze als dienstmeisje bij hem mag komen werken, maar in werkelijkheid heeft hij duistere plannen met haar.

avatar van Bombong
De Italiaanse uitgave van deze film bevat volgens het doosje zowel de Italiaanse als de Engelse versie, maar dat klopt niet: alleen de Italiaanse versie staat er op. Caveat emptor!