• 8.604.982 stemmen

Met onder meer: Heather Graham, Mia Kirshner en Charlie Kranz

• Claim tot 100 euro bonus bij Jacks.nl

• Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+

Plot Miss Conception

"She's seeking Mr. Right now"

Georgina is een ambitieuze jongedame in Londen, die te horen krijgt dat ze nog maar een maand heeft om een kind te verwekken. Na allerlei gespannen onderhandelingen met haar baby-fobische vriend, besluit Georgina haar optimistische vriendin Clem om hulp te vragen. Samen proberen ze om de perfecte vader voor Georgina's kind te regelen.

image

stinissen (crew films & series)

Aangenaam kijkvoer speciaal voor de dames onder ons.

avatar van Dianaa`

Dianaa`

Niet zo'n leuke film. De genre is komedie, maar ik kon geen grap vinden. Dus ik heb geen enkele keer kunnen lachen. Verder vind ik dat het verhaal beetje saai is uitgewerkt.

avatar van bertje1983

johan166

el padrino schreef:

ik ben het hier volkomen met eens

5.0

tja... jullie hebben een stemgemiddelde van bijna 4,5.... word weinig serieus genomen...

avatar van jakobjan1908

jakobjan1908

Ik vond het op zich wel een aardige film. Is wel meer een vrouwenfilm denk ik. Acteerwerk vond ik wel vrij sterk.

avatar van Waku

Waku

Net als jakobjan ben ik het ermee eens dat dit voornamelijk een vrouwenfilm is.

Op zich niks mis mee natuurlijk, er zijn menig "vrouwenfilms" en komedies die mij weten te boeien en/of te raken. Echter dat gaat niet op met deze "Miss Conception". Het is allemaal net een beetje te voorspelbaar.

Te oppervlakkig.

Georgina denkt dat manlief vreemd gaat met zijn assistente en bovendien begrijpen ze elkaar niet.

En dan wil Georgina ook nog eens een kind want het is haar laatste kans.

De manier waarop ze dan te werk gaat is te knullig voor woorden.

En zo komt dit ook over ( ongewild vrees ik) in de komedie.

Het irriteert allemaal net niet maar ik kan er niet meer dan een kleine voldoende voor geven.

kleine 3*

avatar van pampie

pampie

johan166 schreef:

en daar ben ik het volkomen mee eens. echt zielig die stemgeniddelde's van tegen de 4,5

avatar van han de barman

han de barman

Bah wat een sletje

avatar van override100

override100

Net als jakobjan ben ik het ermee eens dat dit voornamelijk een vrouwenfilm is.

Te oppervlakkig.

En dan wil Georgina ook nog eens een kind want het is haar laatste kans.

De manier waarop ze dan te werk gaat is te knullig voor woorden.

En zo komt dit ook over ( ongewild vrees ik) in de komedie.

kleine 3*

ja 100 % mee eens

mee eens

avatar van Godspeed

Godspeed

Wat een ontzettende boutfilm. DIt is echt NIET kijkwaardig.

Het verhaal is echt zo ontzettend saai , voorspelbaar en eentonig.

Dit is de 999e film met hetzelfde verhaal die op de markt gebracht is.

Ik vind het geen aanrader !

avatar van 2Beren

2Beren

wat een immens slecht produkt!!

avatar van kanjertje

kanjertje

Pff.....weer zo'n flutfilmpje.

Alléé 2 omdat ik goedgezind ben.

avatar van pardalis

pardalis

Tja euhmm waar moet ik beginnen ???

Voorspelbaar, zaagachtig, ...

Ik dacht dat Kirschner enkel in the Lword zo zaagachtig kon overkomen, maar zo te zien hier dus ook !!

Ze spelen niet zo slecht, alleen de film op zich is nogal heel heel erg slapjes !

avatar van sjemmie

sjemmie

vervelende langdradige film

avatar van margo1

margo1

Ik hou best wel van een comedy met een voorspelbaar verhaal. Maar deze prent was zooooo flauw. Wat een vreselijk dom wicht is die Georgina zeg!

avatar van blurp194

blurp194

Onbedoeld af en toe toch wel iets van grappig, maar grotendeels echt te flauw en te voorspelbaar. Inderdaad, wat een dom wicht is die Georgina. En de rest van de rollen is niet heel veel beter.

Wat het dragelijk maakt is het aardige spel van Heather Graham - die kan ik altijd wel goed hebben. Maar dit is toch zeker een van haar mindere films.

Mia Kirshner was me overigens niet meer opgevallen sinds Exotica (1994). Da's alweer een tijdje geleden. En hier heeft ze maar een klein rolletje.