Baby on Board (2009)

geregisseerd door Brian Herzlinger
met Heather Graham, Jerry O'Connell en Lara Flynn Boyle

Het leven van een gelukkig getrouwd yuppen-koppel komt op zijn kop te staan, als blijkt dat de vrouw onverwacht zwanger is. Hun in de puntjes geregelde leven is opeens zo veranderd, dat ze niet weten wat ze nu moeten beginnen.

Baby on Board we hebben het allemaal al een keer gezien maar toch wist de film me te boeien , de bloopers op het einde van de film zijn echt heel leuk

Dooz
inderdaad een standaard film, maar zeer vermakelijk toch. Vond hem grappig.

avatar van rotem
Niet geheel representatief met hoe een normaal leven zou gaan.................................maar hier en daar zeer geinige momenten en waard om te bekijken.

avatar van dzeaz
Ik hou echt van alle soort films en deze als komedie vind ik zeer geslaagd, kijkt gewoon lekker weg!
3,5 *

avatar van RickZ
Komedie over vrouw in parfumwereld en haar zwangerschap. Helaas begint de film zoals die eindigt, met goedkope scheetgrappen. Het nivo van komisch wordt nergens gehaald.

avatar van DiKKe_OsCaR
Zoals al meer gezegd: standaard komedie. Niets nieuws, alles al een keer gezien. Zo nu en dan erg flauw en niet al te interessant. Maar toch is mijn overall mening over deze film voldoende, ik hield er geen negatief gevoel aan over.

Wellicht dat de te oversekste vriend met zijn pussymaglite hier aan heeft bijgedragen, al waren die grappen ook niet vernieuwend en bijster intelligent. Maar dat was ook niet de insteek toen ik deze film ging kijken.

Al met al 3*.

Verschrikkelijk slechte film. Slecht uitgewerkt flutverhaal, slechte grappen en slechte acteurs die emotieloos op de automatische piloot spelen.
Verder geschrokken van Lara Flynn Boyle. Ooit een mooie meid, maar om mooi te blijven dacht ze dat een bezoekje aan de plastisch chirurg wel zou helpen. Dus niet. Met een strakgetrokken gezicht en volle botox lippen ziet ze er niet uit. Zonde!!

Een draak van een film. Slap verhaal, totaal humorloos. Heather Graham is met haar rollende ogen totaal ongeloofwaardig. En Lara Flynn Boyle lijkt met haar lippen in een gehaktmolen bij de plastisch chirurg te hebben gezeten. Vreselijk. Kijken naar deze film is tergende tijdverspilling.

Een echte chickflick en daar hou ik van! Van mij dus 3,5* want ik heb genoten...

lucas.bergmans
Van de (helaas) vele romantische komedies die er zijn, zit daar heel soms nog een fatsoenlijke film tussen, deze is dat zeker niet.

Niet zo'n goed geslaagde komedie vind ik deze prent.
Te langdradig en weinig geslaagde grappen.

Ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die dit een leuke film vinden, maar ik niet.

avatar van Zizzo
Een redelijke leuke film, het verhaal is goed te doen maar niks origineels. Het "zwanger zijn" is wat op de achtergrond, en staat het vreemdgaan en het twijfelen daaraan centraal. Een aardige romantische film, met weinig humor. De animaties in de intro waren ronduit slecht.

avatar van Saaimen
Echt te beroerd dit.... Over cliche en voorspelbaar gesproken, maar 1 geniale grap en dat is dat zei die bell boy onderkotst!!!