Sketch Artist (1992)

Thriller / Misdaad

geregisseerd door Phedon Papamichael
met Jeff Fahey, Sean Young en Drew Barrymore

Jack werkt bij de politie als sketch artist, wat inhoudt dat hij op basis van aanwijzingen van getuigen een tekening maakt van de verdachte, die gebruikt kan worden voor opsporing. Tot zijn verbazing lijkt een gezicht dat hij op een dag moet tekenen sprekend op dat van zijn vriendin. Omdat hij niet gelooft dat zijn vriendin verantwoordelijk is, past hij de tekening aan en gaat zelf op onderzoek uit.

Heeft Jeff Fahey ooit in een A-film gespeeld? Ik vermoed van niet maar ik kijk zijn films erg graag op tv want ik vind hem een leuke acteur.
Vooral in die film waarin hij constant op een motor zit. Geen idee hoe die heet.

neo (crew)
Enige die ik mij kan herinneren is White Hunter Black Heart van en met Clint Eastwood waarin Fahhey een grote rol speelt...

renske schreef:

als lawnmower man een a film is dan wel