• 8.222.805 stemmen

Genre: Horror

Geregisseerd door: Michael Lantieri

Met onder meer: Jill Hennessy, Billy Burke en Kevin Zegers

Over Komodo

Bij een experiment worden op een klein eilandje een aantal genetisch gemanipuleerde eieren van komodovaranen geplaatst. De dieren blijken echter goed in staat te overleven en vallen een gezin aan dat op het eiland woont, waarvan alleen de zoon Patrick overleeft. Om van het daarbij opgelopen trauma af te komen, keert hij jaren later terug naar zijn geboorteplaats, waar hij al spoedig zelf aangevallen wordt door komodovaranen.

Patrick Connally

Victoria the Shrink

avatar van Tomaszz

Tomaszz

ik vind dit een heerlijk film, het verhaal is misschien erg simpel maar de special effects zijn toch fantastisch voor zo'n film, de regisseur is overigens de man achter de special effects van Jurassic Park, vandaar)

avatar van Justice4All

Justice4All

leuke hagedissenfilm

avatar van ThaMovieVoter

ThaMovieVoter

• 2050 stemmen

De film begint goed maar eindigd slecht.

Gewoon té standaard.

2,5.

avatar van Queto Yurlunyur

Queto Yurlunyur

Was het begin niet standaard dan?

avatar van ThaMovieVoter

ThaMovieVoter

• 2050 stemmen

Jawel, maar toch spannend.

avatar van SOLDIERS89

SOLDIERS89

ik vind het niet echt bij een horror film passen en zo goed was die niet.

alleen een beetje spannend en mooie hagedissen.

avatar van nickvanzutphen

nickvanzutphen

Welk dier is nog niet genetisch gemanipuleerd geweest in een film?

effecten waren mooi maar daar houdt het eigenlijk ook wel bij op bij deze film.

avatar van JurassicPark

JurassicPark

een 2,5. tsja er valt niet veel te zeggen

Wtf, wat zien mijn ogen nou special effects van jurassic park ja m'n reet.

avatar van psycholamp

psycholamp

• 1959 berichten

Een hele mooie felrealistische film over het leven van de Komodo-varaan. Ik kon niet eens zien dat er CGI aan te pas was gekomen, dat hoorde ik later. Deze film is volgens mij gebasseerd op waargebeurde feiten. Prachtig!

Of nee..

Zwaar klote!

avatar van Minotaures

Minotaures

• 1986 stemmen

Moet deze nog zien, en nee ik ga hem niet kopen/huren. Na the Curse of the Komodo te hebben gezien, ben ik echt niet van plan 1 cent te besteden aan deze film. Hopelijk komt ie op tv zodat ik weer kan lachen .

avatar van jwpriemis

jwpriemis

Vond hem wel spannend, maar dat komt ook vooral omdat ik deze WINTER, naar Indonesie ga naar een plek waar deze "beestjes" ook rondlopen

avatar van 606

veel beter als curse of the komodo's

acteren en verhaal slaat beter aan.

3,0 sterren

avatar van ddragon1690

ddragon1690

Geen Topper maar zeker een leuk tussendoortje dat zeker niet verveeld.

avatar van Colombo

Colombo

Gister gezien, en ik moet zeggen een barslechte film.

Hagerdissen bewogen niet helemaal soepel.

Goedkope troep

avatar van TerryA

TerryA

slecht --- nee, heel slecht!!

avatar van stephan73

stephan73

The Curse of the Komodo was aan tenenkrommend, maar deze is nog slechter. Waar Curse nog gemaakt was door Jim Wynorski (behoorlijk bekend pulpregisseur) is dit gewoon helemaal niets.

Geen goede acteurs, slechte effecten, saai en gewoon slecht geregisseerd.

avatar van guylopez93

guylopez93

stephan73 schreef:

Geen goede acteurs, slechte effecten, saai en gewoon slecht geregisseerd.

The Curse of the Komodo vond ik anders nog slechter die komodovaranen waren daar veel nepper dan in deze film maar deze is ook slecht hoor

avatar van eltorro

eltorro

Ik had een hele slechte film verwacht maar het viel naar mijn idee allemaal wel mee. De komodo 's waren gelukkig niet zo groot als in ''The curse of the komodo''. Het einde was dan wel om te janken. Maar toch nog 3* van mij.

avatar van rocco101

rocco101

Justice4All schreef:

leuke hagedissenfilm

Ik dacht dat het een olifant was!

avatar van glimmerman2000

glimmerman2000

Jammer dat de score's bij deze film erg laag zijn uitgevallen, daar ik er zeer van genoten heb.De komodovaranen zagen er schrikbarend eng uit, en ook de spanning in de hele film was aanwezig.Ook een prachtige locatie.Het acteerwerk liet wat te wensen over, dat wel...Maar Billy Burke krikte het toch enigzins weer wat op wat het acteergehalte betreft.

Nee echt niks mis met deze horror....leuke wegkijker!, met een geweldige sfeer:)

avatar van nightbreed

nightbreed

Oooo, wat moest ik lachen bij de laatste paar scenes, wanneer ze met hun drietjes door die straat lopen. Dat is de slechtste scene in de filmgeschiedenis die ik me kan herinneren. Dat acteerwerk...

En dan de allerlaatste scene, mijn god, wat was dat slecht zeg.

avatar van BlueJudaskiss

BlueJudaskiss

Vriendelijke flauwekul die me beter beviel dan ik op voorhand verwacht had. De aanwezigheid van een goede kindacteur als Kevin Zegers zorgde op zijn minst dat de film mijn interesse kreeg doordat het minder cliché was dan de openingsscènes met boze wetenschapper / CEO en het idee van een PTSS vond ik leuk gevonden. Kabbelt soms wat voort zonder dat er al te veel gebeurt maar de cast - ook Billy Burke - doet het leuk en ik vond de monsters er verrassend goed uitzien,. Beter dan gemiddeld.