Autopsy (2008)

Horror / Thriller

geregisseerd door Adam Gierasch
met Ashley Schneider, Robert Patrick en Jessica Lowndes

Een groepje vrienden krijgt op reis een aanrijding met een vreemde, gehavende man. Al snel arriveert de ambulance om hen en de man mee te nemen naar het ziekenhuis. Wanneer ze in het mysterieus en verlaten uitziende ziekenhuis aankomen, worden ze één voor één onderzocht. Dan ontdekken ze dat het geen gewoon ziekenhuis is en dat de arts en zijn assistenten er vreemde praktijken op nahouden...

avatar van danny61
ongeloofwaardig een echte B film zeer bloederig gelijk the Hostel films

avatar van ibendb
Wat een ongewaardeerde film, zeg!
Oké, Autopsy is niet origineel, maar toch erg vermakelijk. De film is één van de goorste die ik al heb gezien. Vele scènes waren erg over-the-top, maar erg leuk. Denk maar aan die naakte patiënt dat die vrouw aanvalt en al zijn darmen eruit floepen. of die gast met al zijn organen aan een touwtje. Om dat te bedenken moet je wel erg twisted minded zijn hoor. Het acteerwerk is erg slecht en de clichés stapelen zich op. Toch blijft de film interessant en verveelt het nergens. Een goede 3*.

avatar van Katharina
Slecht geacteerde film met niet bepaald een geweldig verhaal. Maar dat schijnt bij horror te horen . Tja, het was niet helemaal mijn ding. Hoewel hij natuurlijk uber romantisch was, en dat was wel weer leuk .

avatar van Gang_Star
Zwakke horrorfilm.

Met Autopsy heeft deze regisseur het voor elkaar gekregen om een zeer zwak verhaal om te zetten in een film die puur als doel zoveel mogelijk bloed en ledematen wil laten zien. Buiten het feit om dat er dus veel gore in te aanschouwen is, is er van een goede sfeer niet echt sprake. Ook is de spanningsopbouw traag en wil dat eigenlijk nergens echt vlotten. De cast met bijvoorbeeld 'oude rot' in het vak Robert Patrick doet het nog wel redelijk, maar de rest is compleet hopeloos.
Voor gore liefhebbers dus zeker te doen, maar voor het volledige totaalplaatje is deze wel over te slaan. Snel vergeten maar voor mij.

avatar van Daan258
Gewoon een geinig filmpje.
Verhaal stelt niks voor maar toch had de film wel wat leuke momenten.

avatar van Franza
Aardige Horror.

Het had veel beter gekund.
Er zitten leuke momenten in de film, ook een aantal leuke schrikmomenten.
de ingewanden aan het plafond vond ik ook zeer tof gemaakt.
En qua gore is er meer dan genoeg te beleven.
Ik vond overigens de soundtrack ook wel tof.

Het einde is naar mijn mening toch wel een beetje crap. ( al heb ik wel vele male slechtere eindes gezien)
Maar dat moet voor mij toch altijd wel de climax van de film zijn en dat is hier duidelijk niet zo.

Conclusie:
Al met al een redelijk horror-filmpje die leuk is voor 1 keer.
Maar van mij geen herkijk-waarde heeft.
Zwaar gemiddeld 2,5*

avatar van Vascago
Heerlijke film ondanks het matige acteerwerk (behalve van de dokter). Het zag er allemaal lekker gelikt uit. Flink wat gore en een aantal aardige scares. De sound was ook tof en de setting doet het altijd goed.

avatar van jippie2010
Ik heb ondertussen heel wat films in dit genre gezien, en ik moet eerlijk zeggen dat dit toch één van de betere is. Degelijk acteerwerk, niet origineel plot, en sfeer en timing was gewoon goed.
Niks mis mee *3.0

avatar van K. V.
Deze horrorfilm eens bekeken en vond het wel een vermakelijke film. Niet het meest originele verhaal, maar het weet toch te boeien. Verder zag het er prima uit en toch wel wat opmerkelijke scènes.
Ook was de speelduur goed, niet te lang en niet te kort.
Geen grote verwachtingen, maar viel goed mee.

avatar van Phantasm
Leuke horror die me geen moment verveelt, genoeg gore.