Greta (2009)

Alternatieve titel: According to Greta

geregisseerd door Nancy Bardawil
met Hilary Duff, Evan Ross en Ellen Burstyn

Greta (Hilary Duff) is een mooie en slimme meid. Haar ouders zijn gescheiden en nu leeft ze bij haar moeder. Greta wordt voor de zomervakantie naar haar grootouders gestuurd om zo een beetje bij te komen maar daar is ze fors op tegen. Ze is al van plan om zelfmoord te plegen omdat ze niet bij haar grootouders achtergelaten wil worden. Haar zelfmoordplan neemt echter een andere wending als de liefde groeit voor haar opa en oma en als ze haar eerste vakantieliefde ontmoet (Evan Ross).

avatar van stan
Interessantere rol voor Hil
Ben benieuwd!

avatar van Nelliej
Ben ook benieuwd naar deze film..
Rond welke datum word deze film eigelijk verwacht?

Wat een emo-plot. .

avatar van hilarydufffan
Ik ben benieuwd naar de film
Wel een ecsteem plot

avatar van ML Webdesign
Ben benieuwd!
Wanneer word de film verwacht?
Lijkt me gaaf met hillry!

avatar van /wendy/
lijkt me wel mooie film, keer iets anders dan een komedie..

avatar van hilarydufffan
hij wordt eind dit jaar verwacht de preciese datum weet ik niet
ik hoop dat sommige van jullie met deze informate tevreden zijn???

cinema.
kos schreef:
Wat een emo-plot. .

En dan te bedenken dat mensen hier serieus trek in hebben

Het belangrijkste aan dit hele gebeuren schijnt trouwens te zijn dat Hilly een zwart vriendje krijgt.
Typisch Amerikaans om dat bijzonder te vinden.

avatar van Baksteen
Huppa, weer eentje voor op de must-see lijst!

eens een anders rol voor hilary. hoe komt het dat hier al gestemd is?

avatar van The One Ring
"Ze is al van plan om zelfmoord te plegen omdat ze niet bij haar grootouders achtergelaten wil worden. "

Is dat niet een erg simpele reden om zelfmoord te plegen? In mijn tijd werden er nog zware redenen verzonnen om een eind aan je leven te maken.

avatar van selientje
wanneer komt ie uit?

avatar van Nelliej
Ik dacht zelf tussen september en december. Teminste dat heb ik gelezen.

Weet het fijne er ook niet van helaas..

avatar van danuz
Zelfmoord, zelfmoord. Ik herinner me de tijd nog dat wanneer Hillary een tegenslag had we een tekenfilm versie door de grond zagen zakken

Wanneer komt deze film uit? Of issie al uit? Wil hem heel graag zien

avatar van Clueless Dork
Dit klinkt erg facepalm-dramatisch hoor.

dusss wanneer komt deze film uit?

avatar van DecodePM
De trailer ziet er goed uit. Deze film ga ik zien (Zal waarschijnlijk niet in de bios komen)

ik moet m ook zien, op youtube zeggen ze dat die begin april in america festival te zien is

avatar van Tun-89
Yesss hier kijk ik echt naar uit. ik hou van dit soort verhalen and i Love Hillary!

avatar van TheRisingSun
Duff in haar eerste echt serieuze rol, zo lijkt het, na alle tienerfilms!

En ik moet zeggen dat het er op het eerste gezicht weldegelijk interessant uit ziet!

avatar van Punkette
De trailer gezien en die heeft me erg nieuwsgierig gemaakt. Leuk om te horen dat Hilary al jaren achter deze rol aan zit.

Inmiddels 2 jaar later.....
Iemand enig idee wanneer deze film uit komt, en of hij wel uitkomt???

avatar van ralfsjam
toen ik de trailer zag had ik het idee dat het wel eens een aardige film zou kunnen zijn, had wel mijn twijfels bij Duff maar ik ging me er aan wagen. verwachte een sarcastische/humor film. dat was het ook wel en beetje, maar hij kwam niet uit de verf als ik gehoopt had.
met vlagen te zoet en te hollywood. okay, ik had beter kunnen weten.

toch heb ik hem af gekeken. zo wie zo was de soundtrack voor het grootste deel goed. het verhaallijntje was ook redelijk, maar voorspelbaar. de cast was ook te doen, maar ik had Duff en haar vriendje liever door andere gespeeld zien worden. Duff deed wel haar best, en het lukte ook wel aardig, maar ze was te glad in mijn ogen. maargoed, genoeg gezeik ...

ik denk dat ik deze film te veel als een volwassene-film wilde zien, maar het is gewoon een jongeren film. en voor die doelgroep is hij okay.

wat een prut. 13 in een dozijn. Typische emo dramaqueen om niks gezeur. Maar er zullen in Amerika vast duizenden meisjes zich hier in herkennen. Zo zullen dan ook wel makkelijk scoren.

Nee helemaal niks.

*Joly*
Leg het nou aan mij of acteert Hilary Duff gewoon altijd PRECIES hetzelfde in ELKE film waarin zij acteert.
Bah bah

avatar van ralfsjam
*Joly* schreef:
Bah bah
het LEG niet aan jou hoor, er zijn wel meer acteurs die dat doen. denk aan Nicolas Cage, ook zo'n drol die elke keer het zelfde over het scherm loopt. maar voor somige is het een handelsmerk, en bij andere is het gewoon onkunde. nou moet ik zeggen dat dit mijn eerste Duff film was, dus over haar kan ik niet oordelen. maar er zijn zat acteurs die dat doen, en waarbij dat opvalt.

avatar van jcat
Leuke film, helemaal voor tieners