Chelovek s Bulvara Kaputsinov (1987)

Alternatieve titels: A Man from Boulevard des Capucines | Человек с бульвара Капуцинов

Sovjet-Unie
Komedie / Western

geregisseerd door Alla Surikova
met Andrei Mironov, Aleksandra Yakovleva-Aasmyae en Mikhail Boyarsky

In het begintijdperk van de film trekt Mr. First met een primitieve projector en een stapel Chaplin-achtige films naar een slaperig stadje in het Wilde Westen. Elke avond draait hij zijn films in de lokale saloon en zijn komst blijkt een dramatisch effect op de cowboys te hebben. Men stopt met vechten en vloeken en men begint zich als echte heren te gedragen. Mr. First lost hierdoor vele problemen op en krijgt er vele vrienden voor terug. Ook de lokale schoonheid Diana valt voor zijn charmes.