• 8.489.140 stemmen

Geregisseerd door: Meera Menon

Met onder meer: Anna Gunn, James Purefoy en Sarah Megan Thomas

• Google Play Bekijk via Google Play

Plot Equity

"On Wall Street, all players are not created equal"

Naomi Bishop is investeringsbankier in de harde wereld van het grote geld. Wanneer het fragiele evenwicht van macht en vertrouwelijkheid wordt bedreigd, raakt Naomi verstrikt in een web van politiek en bedrog. Met een agressieve aanklager uit haar verleden die haar op de hielen zit en een gespannen relatie met haar jongste kind, ziet Naomi zich genoodzaakt om haar eigen ambities en de moordende wereld waarvan ze houdt, te herzien - een wereld waar vrouwen het glazen plafond nog moeten doorbreken.

imageimageimageimage

avatar van Biosguru

Biosguru

Als je echt het allerlaatste stukje fantasie wat je nog hebt wilt ombrengen, kijk dit dan. NIETS wordt aan de verbeelding overgelaten ALLES wordt luid en duidelijk uitgelegd. Zowel in beeld als in acteerwerk. Brrr wat slecht.

Ik voel me tegelijk vies en beledigd na deze film. De scene's waarin een vrouw een man verleid zijn ook echt te lachwekkend slecht. Het is mijn eigen scherm, maar toch blij dat ik niks in handen had om mee te gooien

avatar van qwatje

qwatje

Ik kan de recensie van Biosguru alleen maar bevestigen. Toch uitgekeken, 1.5*

avatar van coumi

coumi

Inderdaad in alle opzichten zwakke film. Tweede film van Menon(een kans voor een derde zal ze op deze manier niet krijgen) en waarschijnlijk stond deze regisseuse een studie over een drietal sterke vrouwen in de harde zakenwereld voor ogen, maar wat er uit komt is pijnlijk slecht. Volgens de synopsis hierboven een drama en dat klopt: dramatisch slecht acteerwerk, dramatische zielloze regie, dramatisch gebrek aan spanning. Gewoon een film van mensen die niet veel talent hebben, dat dit anno 2016 nog kan is nog het meest opvallende.

avatar van Decec

Decec

Een redelijk drama film...

Redelijk verhaal...

Redelijk acteerwerk...

Mooi HD kwaliteit breedbeeld...

Prima achtergrond geluid/muziek met Dolby Digital...

Goed camerabeweging...

Geen top, zonder...