Days of Darkness (2007)

Horror

geregisseerd door Jake Kennedy
met Tom Eplin, Sabrina Gennarino en Travis Brorsen

Een grote komeet komt op de Aarde af, maar de regering weet iedereen te informeren dat het niet gevaarlijk is en de komeet slechts in de oceaan terecht zal komen. Maar niets blijkt minder waar. De komeet zorgt voor grote vernieling. Een grote groep overlevenden besluit in een verlaten militaire bunker te schuilen, aangezien ze zich willen beschermen tegen iets afschuwelijks; horden hongerige lijken zijn uit de dood opgestaan.

hinie
Ziet er goed uit idd. Bloederig en spannend.

avatar van Miss Sway
Ziet er vermakelijk uit. Als ik 'm heb gezien kom ik nog even terug.

extreem slechte film, verhaal is lachwekkend, maar ik denk niet dat het zo bedoeld is.
Vreselijk slecht geacteerd, vooral door de ex pornstar, dat sloeg echt helemaal nergens op.
Ik heb heel wat horror films gezien in mijn leven, maar dit is echt 1 van de slechtste allertijden, vermijd deze ten alle koste.
Halve ster is voor de poster die ik nog wel cool is.

avatar van Carlos Olivera
Ondanks het lage budget een zeer vermakelijke film! Veel gore en leuke humor. Matig geacteerd maar niet storend omdat het verhaal je aandacht steelt. Het verhaal dat trouwens best nog origineel is .

Het verhaal vind ik wel goed, maar het acteer-werk en camera-werk vind ik echt Belabberd!

het einde vind ik ook erg slap.

Een matig 5je! Wel jammer, want deze film had veel beter uitgewerkt kunnen worden

avatar van Miss Sway
Inderdaad erg slecht neergezet, in elk opzicht. Het trok inderdaad ook mijn aandacht door het verhaal dat, hoe kan het nog na zoveel zombie films, best origineel overkomt.
Slecht geacteerd, slecht gefilmd en ondanks dat de lijdraad van het verhaal vrij origineel was is het ontzettend rommelig neergezet. Uitgezet.

Het begin alleen al…zoo slecht… jonge – meisje, ‘romantische’ avond op berg. Omdat de shot begint als het donker is ga ik er maar van uit dat wanneer het weer licht is en deze lui van de berg komen, het de volgende ochtend is. Er ligt wat stof op de auto, vervolgens rijden ze een stukje de berg af (incl. wat idiote ‘zombies’ op de weg) en komen ze in een volledig opgezet concentratiekamp incl. met hekwerk, wachters etc. Da’s knap voor die paar uur

Conclusie: Gewoon wachten totdat deze een keer op tv komt en hopen dat je er overheen zapt want het is zonde van je tijd.

avatar van vcrrr
Naar aanleiding van de filmposter had ik een grote productie verwacht, helaas, niets is minder waar.

Sinds de remake van 'Dawn of the dead' en de film '28 Days later' heb ik geen recente goede zombiefilms meer gezien. Deze haalt het ook bij lange na niet bij bovengenoemde titels.

Spanning ontbreekt. Het acteerwerk is niet om over naar huis te schrijven, evenals het camerawerk. En de soundtrack... ach ... wat zal ik zeggen. ..

Misschien is deze film lollig voor één keer (voor de liefhebbers van dit genre), maar ik vond het verspilde tijd:

1,5 ster

avatar van Mythikal
Trieste film, niet waard voor uw ogen en oren.
Mijn advies is dan ook lees alleen de omschrijving/plot, de 6 regels naast de coverplaatje, en fantaseer op los anderhalf uur lang.

avatar van behangdelul
vcrrr schreef:

28 weeks later week ook niet? vond ik zelfs beter als 28 days

.........

I rest my case

Zeer matige B zombie film. De film is totaal niet spannend en is ook lekker goedkoop gemaakt.

Het verhaal is opzicht niet slecht maar de verfilming ervan is beroerd. Ook over de acteer prestaties is niets positiefs te vertellen (allemaal B-acteurs).

De film is opzicht wel met pijn en moeite uit te kijken, maar verwacht er niet veel van.

wat is dit slecht geweldig het is inderdaad slecht geacteerd, zeer goedkoop, volkomen over de top, en de dialogen zijn volkomen knudde. kortom... heerlijk! wie kan me meer van dit soort films aanraden?

avatar van DVD-T
Bah!! Wat een nare film,meer woorden wil ik er niet aan vuil maken.

Slecht, lachwekkend acteerwerk, totaal niet eng, kortom gewoon overslaan deze film...

1 ster

avatar van hannes64
Ongelooflijk slechte film die voor een paar duizend € is gemaakt....misschien wel minder.
Gewoon links laten liggen.
Zonde voor je huurgeld.

avatar van Boeikens
Bedroevend slecht.

Het verhaal heeft nog iets maar het wordt zeer slecht over gebracht. Geen sfeer, geen spanning en zwak geacteerd. Gore was aanwezig maar ook meestal zwak weergegeven.

avatar van Number23
Absolute bagger met serieus bedoelde diepgang in sommige personages die van de ene belachelijke situatie in de andere nergens-op-slaande beslissing vallen.

Carlos Olivera schreef:
Het verhaal dat trouwens best nog origineel is .

Euh, ook niet echt origineel. Zie Night of the Comet (1984)