Madness of the Heart (1949)

1 stem

Verenigd Koninkrijk
Drama / Romantiek

geregisseerd door Charles Bennett
met Margaret Lockwood, Maxwell Reed en Kathleen Byron

Een meisje in Londen wordt verliefd op een Fransman en raakt meteen blind. Overtuigd dat haar blindheid een straf is voor haar zonden, gaat ze een klooster in. De zusters weten dat zij er niet thuis hoort en proberen haar te overtuigen om weg te gaan. Na te zijn teruggekeerd in het normale leven trouwt de Fransman met haar en ze gaan wonen in het huis van zijn ouders. Het meisje voelt zich als een onwelkome gast en heeft het gevoel dat iemand haar dood wil hebben. Ze vertelt over haar angstige gevoel, maar niemand gelooft haar.