666: The Beast (2007)

Horror / Thriller

geregisseerd door Nick Everhart
met Chad Mathews, Giovanni Bejarano en Stephen Blackehart

In het vervolg op '666: The Child' is Donald Lawson een getrouwde man met een kind onderweg. Onbewust van zijn duistere kant, krijgt hij een promotie bij de multinational waar hij werkt. De CEO wil namelijk gebruik maken van zijn duivelse krachten.

Tja... Hebben we dit al niet eens eerder gezien en beter? Vrouw zwanger, anti christ, geboorte van .... Acteren OK, SFX slecht, (eigenlijk lachwekkend), een massa scene namelijk de volgelingen veel mensen te horen en slechts vier te zien..... Geen echte aanrader, te voorspelbaar en te bekend.

Vreselijk.....

avatar van Ethicus
Is deze net zo goed als "Doomsday 2012"?

avatar van planet_of_death
Poster doet me denken aan de eerste Doom (game) . Wat ziet dat eruit zeg.

avatar van Poppe
Wat een bak poep!

avatar van MoviefreakRob
Deze regisseur is zeker van de straat geplukt!

avatar van clockwork72
planet_of_death schreef:
Poster doet me denken aan de eerste Doom (game) . Wat ziet dat eruit zeg.

Nu je het zegt, inderdaad ja. Deze film lijkt me wel erg slecht ja.

Typisch een Nick Everhart film. Hier word je niet blij van.

avatar van Moviestar1979
De film moest oorspronkelijk losjes worden gebaseerd op 666: The Child (2006). Het slechte script werd binnen 5 dagen tijd geschreven. De pre-productie duurde 1 week en de opnames 9 dagen.

Een film die goed is voor de prullenbak.

1,0 *