Choke (2008)

Drama / Komedie

geregisseerd door Clark Gregg
met Sam Rockwell, Anjelica Huston en Kelly Macdonald

Om te zorgen dat het hem aan geld nooit zal ontbreken, heeft Victor Mancini (Sam Rockwell) een methode ontwikkeld om mensen hem van de verstikkingsdood te laten redden. Daarnaast heeft Mancini zijn studie medicijnen vaarwel gezegd en wacht zijn moeder op geld voor een operatie in een privé-kliniek.

avatar van Zandadder
Meneer Bungel schreef:
Ik ga het boek zeer waarschijnlijk niet lezen. Maar ik ben er inmiddels al uit. Bedankt voor de moeite, niettemin!

Sure mr. Bungle

avatar van Friac
Matige film, waarbij vooral het zwakke verhaal een doorn in het oog is. Naar het einde toe wordt het behoorlijk oninteressant en slordig, erg jammer. Ook de humor was niet 100% geslaagd, al heb ik wel moeten grinniken bij bepaalde "aangebrande" grappen en de situationele humor die gepaard gaat met het soort "losers" dat in dit type film vaak aanwezig is. Voorts geen hoogvlieger, en hij raakt nog nét aan de 2,5*

avatar van Marvinleeaday
Aardig filmpje, best wel lollig op zijn tijd. Verdient eigenlijk een 3+ maar dat staat niet op de kaart.

avatar van jippie2010
beetje flauwe, kinderachtige, oversekste komedie: *2,5