ExTerminators (2009)

Komedie / Drama

geregisseerd door John Inwood
met Heather Graham, Jennifer Coolidge en Amber Heard

Alex, Stella en Nikki ontmoeten elkaar bij een cursus woedebeheersing voor vrouwen. Nadat ze per ongeluk de schofterige man van een vriendin vermoorden, besluiten ze samen een bedrijfje te beginnen. Het doel is om wraak te nemen op foute mannen.

avatar van PeeJaY29
een hele aardige film voor een regenachtige zondagmiddag.
Ik vond hem lekker wegkijken en kon af en toe erom lachen.
Beetje ongeloofwaardig, maar dat mag de pret niet drukken.
Meer dan een 3,5 is het wat mij betreft niet.

avatar van joe black
kijkt lekker weg maar er zit weinig in. Niet echt spannend. Jennifer Coolidge is natuurlijk weer geweldig (in the bad luitenant en A Night at the Roxbury ook). De scène waarin ze belt met alex om een recept uit te leggen terwijl ze boodschappen doet om een man te vermoorden is erg leuk.

Al bij al erg middelmatig. 2 sterren zijn hier op z'n plaats.

eigenlijk een beetje slechte film, maar toch wel aardig om naar te kijken.

avatar van jikamajoja
B-film met geweldige humor !

Nancy1980
Leuk filmpje voor de zondag, kon er wel om lachen.

Film begon best leuk maar na ongeveer de helft wordt het allemaal wel wat flauw. Er zitten best leuke scenes in en de 3 dames (naar Heather Graham kijk ik graag, vind haar een leuke actrice) doen het ook best leuk maar er had meer ingezeten.

avatar van Zizzo
Vrij zwak, weinig gelachen niet zo een best verhaal.

avatar van Fran
Leuk filmpje om tussendoor naar te kijken. Het verhaal is natuurlijk wel erg bizar en overdreven. Maar ach.... het is allemaal wel geinig. Echt iets bijzonders kan ik er verder niet over melden. Gewoon een gemiddeld komedietje.

avatar van Aapje81
Sympatieke film die drijft op de charmes van de hoofdrolspeelsters. Grahem is een schatje, Coolidge is komisch, en Amber Heard, ja ehm Amber Heard is Amber Heard dat is altijd genieten. Enig nadeel is dat de film maar niet op gang wil komen en dat er simpelweg veel meer in had gezeten. Gemiste kans maar desondanks heel genietbaar.

avatar van PsykoPumpkin
Ik werd heel vrolijk van deze film, misschien komt dat wel omdat Amber Heard er in speelt.

avatar van Mrs.Donut
Dit is naar mijn mening een 'het gaat wel film'. Ik heb hem afgekeken maar hoef hem niet nog eens te zien te zien. Twee sterren vind ik genoeg.

avatar van rep_robert
Typisch hap, slik, weg filmpje voor tussendoor.

Ondanks een cast vol bekende gezichten en een opzich geinig plotje gebeurt er niets memorabels in de film. De nadruk ligt soms niet heel erg op de moorden, meer om de randzaken van Alex, iets wat ik erg jammer vind. Hierdoor dwaalt de film soms af, wat resulteert in een overbodige liefdesrelatie in de film.

De scenes van Coolidge en Heard zijn wel hilarisch, vooral de supermarktscene is lekker droog. Wat mij betreft de hoogtepunten!

Leuk voor een keer vanwege de laatste 2 genoemden, maar verder weinig memorabel.

Ruim 2,5*

avatar van oemoemenoe
erg grappig , maar dan alleen omdat ik vrouwen grappig vind door hun onhandigheid en naiviteit.
deze film laat heel goed de besluiteloosheid van vrouwen in het algemeen zien.
de killings zijn overtrokken en fantasie.

avatar van Timba69
Leuk tussendoortje. Geen hoogstaand verhaal, maar wel een lekker wegkijkende film. De 3 hoofdpersonen zetten een leuke rol neer met een aantal grappige scenes.

avatar van Betamax
Het leek me een een vrouwenfilm maar dat viel me erg mee.
Gewoon leuke film..

avatar van Fryce
Leuke film, absoluut niet geweldig, maar best aardig.

avatar van Elineloves
Bij gebrek aan beter wat Film1 films betreft, hebben we vanmiddag ExTerminators gekeken. En het was wel redelijk. De film moet het voornamelijk hebben van Jennifer Coolidge en Amber Heard. Heather Graham kan ik niet zo waarderen als actrice, maar ze stoorde me deze keer eens niet. Ze deed het nog best oké. Jammer dat er weinig chemie is tussen de actrices, het voelt allemaal een beetje gemakzuchtig aan, alsof de vrouwen het even af wilden raffelen. Jennifer Coolidge blijft Stifler's mom, maar ze is wel grappig. Heather begon als een grijze muis die langzaamaan een transformatie doormaakt, iets wat in de eerste minuut al voorspelbaar was.

Af en toe is het flauw, de grappen komen niet altijd goed uit de verf en de dialogen zijn ook niet van hoog niveau. Toch kijkt het wel redelijk weg en blijft het een vermakelijk tussendoortje.

avatar van Noodless
Gewoon een leuk tussendoortje die vlot wegkijkt en op gebied van grappige momenten niet echt weet te scoren. Amber Heard is 6/10

avatar van narva77
Voor € 3,- te krijgen bij de FRS...