Ice Spiders (2007)

Horror / Actie

geregisseerd door Tibor Takács
met Patrick Muldoon, Vanessa Williams en Thomas Calabro

In een geheime regeringslaboratorium, hoog in de bergen, worden reuzespinnen gefokt en genetisch gemodificeerd om hun supersterke zijde te gebruiken voor lichtgewicht bepantsering en nieuwe wapens. Ontevreden met de resultaten neemt een wetenschapper in het geheim enkele drastische maatregelen. Maar dan ontsnappen de zeer agressieve spinnen en vallen ze de nabijgelegen ski-resort binnen, dood en verderf zaaiend. Dash, ooit een Olympische belofte totdat hij een ski ongeluk kreeg, is daar werkzaam als ski-instructeur. Geconfronteerd met deze situatie, is hij gedwongen de strijd met de gemuteerde spinnen aan te gaan. Hierbij wordt hij geholpen door een legerofficier en een collega van de gewetenloze wetenschapper.

avatar van fritsy
Volgens mij was Vanessa Williams katz zwanger in deze film.

avatar van psycholamp
Yo, dit klinkt goed! Mijn God wat is dit!? Ice-Spiders? Is dit serieus bedoeld? Ik vind het wel zielig dat deze regisseur nergens boven de 2,5 - 3 sterren uitkomt op MM.

In a secret gouverment lab ,giant spiders are escape Ik moet die gewoon zien, zal weer ongelofelijk slecht zijn maar ooohhh wat hou ik toch van zo een films

avatar van Poppe
NIKS

Acteerwerk, ronduit ergerlijk!
De spinnen zien er niet uit.
Vanessa Williams kan niet meer wegkomen met dit soort flutvertoningen, ook zij wordt een dagje ouder en is de moeite niet meer waard om een film voor te huren/kopen alleen voor haar verschijning.

0,5!!

tja in een wordt k. u t.

avatar van Famous Person
3 sterren van "Melrose Place"
Patrick Muldoon,
Thomas Calabro en Vanessa Williams.Dan zal de film zeer goed zijn want het zijn 3 goede acteurs.

avatar van Miss Sway
Famous Person schreef:
3 sterren van "Melrose Place"
Patrick Muldoon,

Hahaha tjah... echter 'goed' is in deze zeeeeer relatief. Maar inderdaad, als je Melrose Place leuk vond dan vind je deze film wellicht erg goed.

Ik vond het een afsuhwelijke bagger film, producties als deze zouden werkelijkwaar verboden moeten worden omdat 90% van de mensen die deze film bekijkt zich verneukt voelt na de tijd. Zonde van je kostbare tijd. Wat een acteer werk, ongelovelijk slecht!

avatar van 606
zag er wel spannend uit de trailer

Een slechtere film heb ik de afgelopen jaren niet gezien en ik kijk er toch echt heeeeel wat. Tjonge jonge, moest er eigenlijk wel om lachen zo triest. Van die zielige spinnen die skiers aanvallen, echt enorm slecht after effects werk, da kan ik nog wel beter.
Kortom, dit is zo schaamtelijk als wat.

avatar van Lui
Lui (crew)
eerlijk gezegd vond ik hem gewoon heel erg grappig. een film hoeft geen supergoed verhaal te hebben om leuk te zijn. ik heb me erg vermaakt het deze film, dan vind ik het al goed.

Oh mijn god.. Ik heb hem gezien en moest soms gewoon lachen omdat hij zo slecht was..
Had pas halverwege de film door dat dit een 'serieuze' film was een geen scary movie idee.

Vooral het eind was drama, ik moest echt even knipperen of ik het wel goed meekreeg. Wat een slecht verhaal..

Oh trouwens ik zeg niet snel dat iets slecht is, dit is echt mijn 'favoriet' voor slechtste film ooit.

Maar eigenlijk moet je hem wel kijken om te zien hoe slecht :-p

Nog zo'n slechte horror gemaakt voor TV die je op een door-de-weekse avond (laat) op RTL4 ziet. Melrose-sterren, geen verhaal, geen tempo, en spinnen die er niet uitzien. Het is allemaal matigheid troef. Ach, heb net Yeti gezien, die was helemaal niet om aan te zien.

avatar van MovieHolic

MovieHolic schreef:
Geheh het siert RTL7 weer dit soort onzin uit te zenden

Ik ben er wel blij mee, zie ik zulk soort films ook eens.

avatar van Seifer
MovieHolic schreef:
Geheh het siert RTL7 weer dit soort onzin uit te zenden

Ja ja ook zij moeten blijkbaar bezuinigen door maar goedkope films uit te gaan zenden.

Dat wordt weer genieten vanavond, als je de tekst van het verhaal al leest en je ziet het gemiddelde punt bij deze film dan is succes geheid gegarandeerd

Uiteraard zijn dit soort pareltjes op de normale TV alleen te zien bij RTL 7. Maar goed beter dan al die andere herhaal films die al tig keer te zien zijn geweest op de andere zenders.

avatar van bjerik76
de trailer was erg cheap, nep... filmkeuring 16 jaar en ouder ?!?!?!
die snap ik even (nog) niet.

bjerik76 schreef:
de trailer was erg cheap, nep... filmkeuring 16 jaar en ouder ?!?!?!
die snap ik even (nog) niet.

Personen onder de 16 jaar kunnen trauma's en nachtmerries krijgen van deze film en dan durven ze nooit meer naar andere films te kijken, vandaar vanaf 16 jaar en ouder

avatar van Psolitsa
Ziet er allemaal erg onrealistisch en slecht uit.
Acteerwerk is ongeloofwaardig, zinloze dialogen en spinnen die rechtstreeks uit Jumanji lijken te zijn weggelopen Ik kijk de film niet af, dus ik zal niet stemmen

avatar van bjerik76
ik haak ook af, wat een onozel verhaal.

avatar van b00ts
Erg goed plastic voor die spinnen gebruikt.

Vreselijk, wat slecht. Een dikke pluim voor het castingbureau om deze acteurs bij elkaar te rapen. Werkelijk dramatisch!

Lui schreef:

Helemaal mee eens.

2,5 ster

avatar van woeler82
Nep, echt een B film , niet om aan te kijken

avatar van The_CrY
Alles wat ik wilde zeggen is al gezegd zo te zien. Toch heb ik goed kunnen lachen en wat een horror-avondje moest worden is dus komedie gebleken. Patrick Muldoon slaat de klok met zijn waardeloos neergezette personage. Driewerf bah!

avatar van Lennert
Gooi een paar verlopen soapacteurs, walgelijke special effects en een lijp plot bij elkaar en we hebben alweer de zoveelste slechte Sci-Fi Channel film. Patrick Muldoon is eigenlijk weer te slecht voor woorden, maar vermaakt nog wel door zijn overdreven performance, maar Vanessa Williams slaat hier echt te ver door. Voor de rest weer een cast van uitzonderlijk dom ogende acteurs (lijpe tieners en domme soldaten) en spinnen met superkrachten. Uitzonderlijk saai geschoten met te weinig grappen om het nog hilarisch te maken. Muldoon maakt het nog een beetje uit te zitten, voor de rest uitzonderlijk zonde van je tijd.

avatar van BloodyGore
Leuke Film heb me goed vermaakt!!

*2.5

avatar van BloodyGore
606 schreef:

Helemaal mee eens.

2,5 ster

Inderdaad helemaal mee eens!!

BloodyGore schreef:
Inderdaad helemaal mee eens!!
Mooi, nog iemand die B films respecteert.

avatar van nightbreed
Oh, RTL zendt weer eens een topfilm uit. Cool!