Ice Spiders (2007)

Horror / Actie

geregisseerd door Tibor Takács
met Patrick Muldoon, Vanessa Williams en Thomas Calabro

In een geheime regeringslaboratorium, hoog in de bergen, worden reuzespinnen gefokt en genetisch gemodificeerd om hun supersterke zijde te gebruiken voor lichtgewicht bepantsering en nieuwe wapens. Ontevreden met de resultaten neemt een wetenschapper in het geheim enkele drastische maatregelen. Maar dan ontsnappen de zeer agressieve spinnen en vallen ze de nabijgelegen ski-resort binnen, dood en verderf zaaiend. Dash, ooit een Olympische belofte totdat hij een ski ongeluk kreeg, is daar werkzaam als ski-instructeur. Geconfronteerd met deze situatie, is hij gedwongen de strijd met de gemuteerde spinnen aan te gaan. Hierbij wordt hij geholpen door een legerofficier en een collega van de gewetenloze wetenschapper.

avatar van Lennert
Gooi een paar verlopen soapacteurs, walgelijke special effects en een lijp plot bij elkaar en we hebben alweer de zoveelste slechte Sci-Fi Channel film. Patrick Muldoon is eigenlijk weer te slecht voor woorden, maar vermaakt nog wel door zijn overdreven performance, maar Vanessa Williams slaat hier echt te ver door. Voor de rest weer een cast van uitzonderlijk dom ogende acteurs (lijpe tieners en domme soldaten) en spinnen met superkrachten. Uitzonderlijk saai geschoten met te weinig grappen om het nog hilarisch te maken. Muldoon maakt het nog een beetje uit te zitten, voor de rest uitzonderlijk zonde van je tijd.

avatar van BloodyGore
Leuke Film heb me goed vermaakt!!

*2.5