Tooth & Nail (2007)

Horror

geregisseerd door Mark Young
met Michael Madsen, Robert Carradine en Rider Strong

In een smerige, post-apocalyptische wereld bestaan er twee grote groepen; de Rovers en de Foragers, die in een grote oorlog al jaren met elkaar in gevecht zijn. De Rovers is een groep levensgevaarlijke kannibalen en de Foragers is een groep jonge mensen die het continu opneemt tegen deze gruwelijke menseneters.

Wanneer mogen we jou post-apocalypse meesterwerk eigenlijk gaan verwachten Wouter?

Er komen er nu wel heel veel uit.

Ik proef een ooit...

opzich leuk in elkaar gezet..
acteren was van sommige niet geweldig...
snap alleen niet helemaal waarom vinnie jones zich voor dit filmpje heeft laten strikken aangezien zijn rol erg klein was en totaal niet bijzonder of speciaal....denk dat hij nu wel mag zeggen dat hij wel betere rollen moet kunnen krijgen..
maar buiten dat een leuk filmpje als je niks te doen heb..!

avatar van brucecampbell
Enorm inspiratieloos verhaal met Madsen die 2 zinnetjes mag zeggen. Te mijden!!

avatar van Doctor X
Dit is een van de meeste waardeloze films die ik de afgelopen jaren heb gezien. Laat je niet misleiden door het feit dat Michael Madsen en Vinnie Jones meespelen, hun rol is zeer beperkt.

Voor de rest zit de plot vol gaten, cliché stapelt zich op cliché, zijn de dialogen bedroevend en in plaats van een post apocalyptische sfeer straalt de hele film armoe uit. Armoe in de zin van geen budget voor een fatsoenlijke lokatie, de film lijkt wel in 3 kamers, 2 gangen en 1 achterafstraatje te zijn opgenomen. Verspil hier je tijd niet aan, tenzij je van films houdt die een belediging voor je intelligentie zijn.

Na het lezen van de negatieve reacties hier had ik niet veel van deze film verwacht maar de film kon me wel boeien.
Het apocalyptische thema is altijd wel interessant en een groepje mensen tegen de boze buitenwereld leent altijd wel voor spanning.
Het stapelt inderdaad cliche op cliche maar ik heb het gevoel dat deze film met liefde voor het genre gemaakt is.
Ik denk dat we deze film ergens laat op een zaterdagavond op sbs6 of veronica tegen zullen komen.

Wat een kutfilm zeg! (excuses voor taalgebruik)
Geen spanning..
Geen normale opbouw..
Een vrouw die oudere mannen beveelt? Get a grip.. da's zo passé.. & ze is nog niet attractief.
En dan die vrouw opsluiten ?! Zonder een dergelijk verhaal.
En dan redt de man de vrouw, & zegt ie "hey.. you're shaved'
t eerste woord van dat meisje 'retard'.. oh god.
debiele gesprekken.. had meer verwacht van de 8 films.. alleen "the deaths of ian stone" is goed precies..
'k kan zoveel dingen zeggen waarom dit een zo'n foute film is, die nooit had mogen ontstaan,maar 'k zal t voor mezelf houden. De film moet toch "aanslaan"

Mooie bloedscenes wel.

Een 0.5 waard.

avatar van Boeikens
Middelmatig.

Het verhaal is niet denderend en aan het acteren heeft men ook niet zoveel maar de film biedt toch een redelijk goede sfeer met enkele spannende momenten en gore scènes.
Was leuk om eens te zien maar is in het post-apocalyptisch horror genre toch geen echte aanrader.

avatar van 606
Niet al te bijzonder helaas, had een prima film kunnen zijn.
Acteren was onder de maat/
Bloed gebeuren was wel goed/

2 sterren

avatar van _Moonwalker
Zaten wel goede acteurs tussen, maar de film was waardeloos. In ieder geval werd er niet geschreeuwd tijdens de film, wat ik als raar heb ervaren, want in zulke films zijn er altijd mensen die om het minste gaan schreeuwen. Bijna alles gebeurde in stilte wat de film een vreemde sfeer heeft gegeven.

Voor de rest ongeloofwaardig verhaal. Wat ze aan het einde zegt is het enige wat eigenlijk wel klopt. We blijven beesten die zich als mensen gedragen alleen omdat de wet dat van ons vraagt. Haal de wet weg en onze ware natuur komt naar boven.

2.0

HALVE TAMME.
''If they want dinner, they're gonna have to pay for it.''

Een cast om nachtmerries van te krijgen, acteerwerk die ik het liefst zou willen
omschrijven als uitermate belabberd en het getoonde verhaal is aardig, maar
beschikt helaas over een zeer slechte uitvoering.

Eindconclusie: Lekker overslaan.

Halve ster voor de moeite.

avatar van Noodless
Gewoon slecht !
Het apocalyptische thema is ronduit zeer zwak uitgewerkt. Je merkt er maar heel weinig van aangezien de film vooral in één locatie zich af speelt. Je ziet een paar kamers en wat gangen. Daarbij heel wat saaie, inspiratieloze dialogen en matige acteurs. Madsen en Jones hebben maar kleine rolletjes. De actiescènes stellen ook al niet te veel voor. Dus er blijft weinig nog over. 2/10