The Valley of Light (2007)

geregisseerd door Brent Shields
met Chris Klein, Gretchen Mol en Jay O. Sanders

Noah keert terug van W.O.II om zijn boerderij vervallen terug te vinden, zijn ouders dood en zijn broer in de gevangenis. Hij ontmoet een oudere zonderling die hem vertelt dat hij 'de andere zijde' kan zien en die hem leidt naar de 'Vallei van licht' waar Noah een buitengewoon goede visser wordt. In het nabijgelegen plaatsje raakt hij bevriend met de jonge weduwe Eleanor en de doofstomme jongen Matthew.

Verhaal spreekt me wel aan, zal eens even een trailer zoeken.

Goede Hallmark productie met een Chris Klein zo als we zelden zien , goede film.

avatar van Yennick11
Bij voorbaat denk je dat je chris klein na zijn vele komedies niet serieus kan nemen.

Maar mensen leuke leuke film

avatar van bellaatje
Lekkere film, kabbelt voort maar blijft toch boeien