Curse of Alcatraz (2007)

Horror

geregisseerd door Daniel Zirilli
met Phil Austin, Candise Lakota en Sara Jane Nash

Een forensisch expert, een professor en zijn studenten zijn uitgenodigd in de voormalige Alcatraz gevangenis om een gemummificeerd lichaam aan een onderzoek te onderwerpen. Tijdens hun onderzoek raken zij echter besmet met een virus. Nadere inspectie van hun ziekte leert dat het virus bloed nodig heeft als voedingsbodem. Het dode lichaam was van een indiaanse krijger die gek was geworden van zijn drang naar bloed.

kan helaas geen trailer vinden :s
wel aan het downloaden ondanks dat het verhaal me niet heel erg aanspreekt

avatar van fritsy
Alles is amateuristisch in deze film. beeld / sound / acteer prestaties. 0,5*

avatar van Noodless
Een dikke nul over de hele lijn !
Zeer zwak verhaal, geen spanning, slechte acteurs, pover camerawerk.. en noem maar op. Puur tijdverlies !

Samen met 'Horrors of War' behoort dit tot de slechtste films die ik het afgelopen jaar gezien heb. Metname omdat deze film opeens afgekapt word vind ik het helemaal een afgang. Dit lijkt echt nergens op.
De lokatie zelf vind ik dan nog wel interessant.