I'm with Lucy (2002)

Verenigde Staten / Frankrijk
Komedie / Romantiek

geregisseerd door Jon Sherman
met Monica Potter, Gael García Bernal en Anthony LaPaglia

Nadat ze op hilarische wijze gedumpt wordt door haar vriend van wie ze dacht dat het Mister Perfect was, stort Lucy zich weer vol overgave in het vrijgezellenleven van New York. Na verloop van tijd heeft ze dates met vijf totaal uiteenlopende types: een sportman, een loverboy waarmee ze continu in bed ligt, een chirurg, een gescheiden schrijver en een brave kantoorklerk...

avatar van xenne
typische chick-flick (welke gast had jij gekozen?) ... wel redelijk vermakelijk moet ik toegeven, het simpel verhaaltje wordt op een originele manier gebracht. ook het acteren was behoorlijk, zeker van de mannen. Monica Potter is wel leuk om naar te kijken, al doet ze precies wel erg haar best om op Julia Roberts te gelijken? .... 2½

Leuk filmpje. Hoewel het wat Sex&the City-achtig aandeed aandeed - tjah ook New York hè- was de sfeer heel anders (ik vond het geheel wat Europees overkomen zelfs). Het tempo van de film ligt vrij laag, droge humor en heel natuurlijk geacteerd.
Aanrader voor meiden filmavond:

xenne schreef:
typische chick-flick (welke gast had jij gekozen?) ...

Sugakiss
Alweer Monica Potter? Gisteren was het nog Head over Heels dat op TV kwam.

neo (crew)
In de film volgen we de gebeurtenissen van Lucy met verschillende mannen die ze date. Vooral in het begin lijkt dat maar op saaie truuk, maar langzamerhand bloeit de film toch behoorlijk op. 3.5 sterren

avatar van Tigerlily
Mijn verstand zakte gewoon naar nul, maar ik heb me wel anderhalf uur vermaakt. Geen fantastische film, maar gewoon een makkelijke, en grappige. Maar wat gebeurde er nou met die ''loverboy''? Is ze weggegaan toen ze in de lift stond?

3 sterren

avatar van booyo
Een film die mn chick persé wou pluggen, hoe kan het ook anders. Typisch vrouwen filmpje, maar ik moet zeggen dat hij prima vermakelijk is. De gasten doen het prima, en die honkballer is echt een koning. Monica Potter kon mij niet geheel bekoren, niet mijn typ.

Al met al een vermakelijke komedie om met je meisje te kijken, met de instelling om is een avondje nergens over na te hoeven denken.

avatar van notorious_kim
Een zeer middelmatig filmpje. Is totaal voorspelbaar, en aangezien er niet veel aan gedaan is om dit op een andere manier te compenseren, werd deze film dus saai.
Maar dat konden we al zien aan de cover, dus waarom heb ik deze film dan toch bekeken? David Boreanaz! Een hottie in een film doet het gewoon altijd goed, en voor mij is hij de hotste die in Hollywood rondloopt, het is altijd even zoeken naar zijn films, maar ik vond het zeer leuk dat ze deze op tv hebben uitgezonden.
Monica Potter vond ik niet meteen een geweldige actrice, ze draagt de rol, maar geeft ze niets meer. En eigenlijk kun je dat over de rest van de cast ook zeggen.
Eens goed om te bekijken ter ontspanning maar daar blijft het ook bij. Mijn 3,5 sterren zijn ook volledig voor David.

avatar van Boenga
Hollywoodfilm van het type "24-in-een-dozijn".
De snelle wissels tussen de vijf verhaallijnen zorgen er voor dat de kijker toch net iets attenter blijft dan bij die andere 23. Anders was het een 1* of 1,5* geworden....

vandaag om 12:38 uur