Sex Kittens Go to College (1960)

Alternatieve titels: Teacher versus Sexpot | The Beauty and the Robot

1 stem

geregisseerd door Albert Zugsmith
met Mamie Van Doren, Tuesday Weld en Mijanou Bardot

Collins College heeft een nieuwe leidinggevende nodig voor hun wetenschapsafdeling. Doktoren Carter en Zorch consulteren Thinko, de computer van de campus, en komen uit op Dr. Mathilda West. Dr. West heeft veel diploma's, maar ze is ook erg mooi. Ondertussen zijn twee dieven op zoek naar de computer om zo de uitslagen van de paardenraces te weten te komen, heeft de aanvoerder van het football team moeite om niet flauw te vallen in het bijzijn van vrouwen, en voelt Admiraal McFortune, een begunstigde van Collins College, zich aangetrokken tot Dr. West.