• 8.613.378 stemmen

Met onder meer: Jamie Bamber, Kellan Lutz en Jess Weixler

• Claim tot 100 euro bonus bij Jacks.nl

• Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+

Plot Money

"There are only two things wrong with money: too much or too little."

Mark en Sean, twee farmaceutische werknemers, hebben 5 miljoen dollar ontvangen voor het verkopen van bedrijfsgeheimen. Een dief is echter uit op het geld en dringt de chique woning in New York van Mark en Sean binnen en gijzelt hen in ruil voor het geld. Wanneer de rollen omgedraaid worden slaagt de indringer er nog in om een psychologische voorsprong te houden.

imageimageimageimage

avatar van Pim1993

Pim1993

Zo, ik mag het spits afbijten.

Verkapte soapserie met veel GTST-gehalte. De film is oppervlakkig en zeer matig. Op 6 april 2016 maakte hij al zijn debuut op het Palm Beach International Film Festival. Frappant dat iedereen hem aan z'n neus voorbij heeft laten gaan.

De cast is ook niet veel soeps en de conversaties zijn clichématig en zelfs lachwekkend onrealistisch. Jamie Bamber speelt een matige look-a-like van Hugh Grant en Jesse Williams schijnt vlak voor de opnames begonnen erbij gehaald te zijn.

Wat veel beter had gekund is wat afwisseling tussen muziek en beeld, wat meer creativiteit in de saaie shots en het geven van iets meer inhoud aan de personages om de film meer draagvlak te bieden. Het gevoel wat overheerst is dat je gewoon zit te kijken naar een aflevering van een waardeloze tv-serie.

Langdradig, voorspelbaar, onrealistisch, clichématig maar bovenal zwaar onder de maat. Maarja, wat wil je ook met een beperkt budget.

avatar van SPT

SPT

Het begin is nog goed, maar middenstuk idd. toch wel wat langdradig aangezien er simpelweg te weinig gebeurd. Maar keek toch wel lekker weg vond ik, dus geen onvoldoende.

avatar van Noodless

Noodless

Lijkt op het eerste gezicht een tv-thriller, maar dan wel een A-versie.

De film heeft toch wel wat meer te bieden dat zo'n typische tv-thriller. Het verhaal wordt degelijk opgebouwd en de cast doet het wel aardig. Heel voorspelbaar is de film gelukkig niet. Daarvoor zijn er toch voldoende wendingen naar het einde toe. Gewoon een vermakelijke thriller die toch spanning weet te brengen zonder flauwe overdreven scènes en die het egoïsme van de mens goed aankaart. 6,5/10

avatar van frans123

frans123

B-film. Niemanddalletje....and what happened to Sean??? ( of heb ik niet op gelet??)Geen aanrader.

avatar van IH88

IH88

Money

Matig. Het concept is aardig en sommige acteurs (Weixler en Bamber) zijn niet slecht. Maar het ontbreekt Money aan spanning, en de rest van de acteurs acteren barslecht en zijn vooral bloedirritant. Het blijft allemaal veel te netjes en de acties van de personages zijn ook niet allemaal even logisch. Het einde past uiteindelijk moeiteloos in de sfeer van de film, en er is een nieuw genre ontdekt. De feel good thriller.