Chalte Chalte (2003)

India
Romantiek / Drama

geregisseerd door Aziz Mirza
met Shahrukh Khan, Rani Mukherjee en Johnny Lever

Raj en Priya komen uit twee verschillende lagen van de samenleving. Raj bezit een klein transportbedrijf en behoort tot de middenklasse van de maatschappij. Priya behoort tot de hoge klasse en is op weg om een grote modeontwerper te worden. De twee komen elkaar tegen en worden verliefd op elkaar en besluiten met elkaar trouwen. Na een jaar getrouwd te zijn merken ze dat niet alles 'rozengeur en maneschijn' is en krijgen te maken met de harde realiteit van het getrouwd zijn.

avatar van tn2543
Op zich wel een mooie film. Ik vind dat deze film erg veel weg heeft van de bollywoodfilm: Saathiya. In deze film speeld Rani Mukherjee ook.

dit vond ik zo'n leuke film, heb hem vaak gekeken..

avatar van Social-Mask
Goede film hoor. Verhaal niet al te orgineel, maar vermakelijk.

Binnen het genre romantische Bollywoodfilm niet direct een topper, maar toch best onderhoudend met in het eerste deel af en toe een lach en in het tweede deel vooral een traan. Niet alleen in het verhaal van deze film, maar ook op het scherm klikt het niet echt tussen Khan en Mukherji.