• 8.222.800 stemmen

Met onder meer: Johnny Lever

Oorspronkelijke taal: Hindi

Over Chalte Chalte

"Opposites Attract"

Raj en Priya komen uit twee verschillende lagen van de samenleving. Raj bezit een klein transportbedrijf en behoort tot de middenklasse van de maatschappij. Priya behoort tot de hoge klasse en is op weg om een grote modeontwerper te worden. De twee komen elkaar tegen en worden verliefd op elkaar en besluiten met elkaar trouwen. Na een jaar getrouwd te zijn merken ze dat niet alles 'rozengeur en maneschijn' is en krijgen te maken met de harde realiteit van het getrouwd zijn.

imageimageimageimage

avatar van tn2543

tn2543

Op zich wel een mooie film. Ik vind dat deze film erg veel weg heeft van de bollywoodfilm: Saathiya. In deze film speeld Rani Mukherjee ook.

dit vond ik zo'n leuke film, heb hem vaak gekeken..

avatar van Social-Mask

Social-Mask

Goede film hoor. Verhaal niet al te orgineel, maar vermakelijk.

BBarbie

Binnen het genre romantische Bollywoodfilm niet direct een topper, maar toch best onderhoudend met in het eerste deel af en toe een lach en in het tweede deel vooral een traan. Niet alleen in het verhaal van deze film, maar ook op het scherm klikt het niet echt tussen Khan en Mukherji.