Chloe, Love Is Calling You (1934)

Drama / Horror

geregisseerd door Marshall Neilan
met Olive Borden, Reed Howes en Molly O'Day

Een zwarte vrouwelijke priester komt uit de moerassen van Louisana om wraak te nemen op de witte plantage-eigenaar. Ze denkt namelijk dat hij haar man heeft vermoord.

avatar van alexspyforever
De enige momenteel beschikbare print is van slechte kwaliteit en maar 53 minuten lang. Dit wil zeggen dat er 8 a 9 minuten ontbreken. Dit verklaart wellicht waarom er van die rare sprongen zijn en het verhaal niet zo makkelijk is om te volgen. En hoewel het in grote lijnen goed te volgen is de beweegredenen van een aantal karakters blijven nogal vaag. Uiteindelijk is er een moraaltje een blanke man wordt verliefd op een zwarte vrouw en ondanks de geschillen overwint de liefde. Jammer genoeg is het niet erg boeiend gebracht met als enige spannende moment een (kort) gevecht met een krokodil.