Ha Llegado un Ángel (1961)

Alternatieve titel: An Angel Has Appeared

1 stem

Spanje / Mexico
Drama / Muziek

geregisseerd door Luis Lucia
met Marisol, Isabel Garcés en Carlos Larrañaga

De ouders van Marisol zijn dood. Zij beslist alles te verkopen dat zij bezit en bij de familie van haar oom Ramon in Madrid te gaan wonen. Leonor, haar tante, is een slechte vrouw die absoluut niet van Marisol houdt en haar niet als één van de familieleden behandelt. Ze dwingt haar bijvoorbeeld om haar lunch en diner in de keuken te eten samen met het dienstmeisje Herminia. De enige reden waarom ze haar in het huis laat logeren is omdat Marisol een grote som geld heeft meegebracht en haar eigen familie op dat ogenblik in een slechte financiële situatie zit. Op de trein, tijdens haar reis naar Madrid, heeft Marisol echter een leuke vriend ontmoet en ze besluit hem af te toe in het geheim te blijven zien.

avatar van Mac Hammer Fan
Een romantische musical die in 1962 één Fotogramas de Plata Award in de wacht wist te slepen, dank zij de knappe vertolking van Marisol.
Heden ten dage zal de prent echter bij velen gedateerd aanvoelen.