Feel the Noise (2007)

geregisseerd door Alejandro Chomski
met Giancarlo Esposito, Omarion Grandberry en Melonie Diaz

De jonge talentvolle rapper Rob, uit de Bronx, moet na een ruzie met de plaatselijke bende vluchten voor zijn leven en besluit na Puerto Rico te gaan. Daar komt hij in aanraking met Pastoor Roberto die hem in contact brengt met reggaeton, een spirituele plaatselijke dans met invloeden van hip hop, reggae en Latin beats.

avatar van stan
Ondanks dat Jennifer Lopez de produces is lijkt het me toch nog een best aardige film

damnn ik kijk egt uit naar deze film

ik heb hem net gezien.. echt erg leuke film aan raader..

RippedBone Dog
Zeer matig, Omarion is een zeurige zanger (die wel het relaxte nummer ice box heeft gemaakt samen met timbo) die in deze film ineens aan het rappen is op de irritante reggaeton beats. maar niet alleen de muziek productie is slecht maar het verhaal/script is ook vrij voorspelbaar.

soort van stomp the yard maar veel slechter.

avatar van Bullit
Wat een bout film zeg. Kan er niet meer van maken dan een halfe ster.

avatar van Zhao Yun
Als je bij een dans en/of muziekfilm in slaap dreigt te vallen is dat meestal niet iets goeds.Deze film presteert het,en bij muziek als Hiphop en Reggaeton vind ik dat een prestatie op zich.Het zegt gelijk ook wat over de kwalitiet v/d muziek.De film was heel stil.... bijna rustgevend zelfs en kabbelde zich voort naar het einde. Een soort van Stomp the Yard maar dan slechter vind ik dan ook niet op zijn plaats want hoewel er ook in Stomp niet super werd geacteerd was dat altijd stukken beter dan in deze film,maar belangrijker is dat bij Stomp de Muziek vet was de dans vet en werd er toch een spanning opgebouwd in de film die hoewel het einde voorspelbaar was toch boeiend bleef.Dus ... veel slechter was hij wel maar voor de rest niet te vergelijken.

avatar van [C]háár
wat een saaie film
niet kijken zonde van je tijd;)

na wat negatieve comentaar wat postieve. het is echt een goede film. als je van dit soort films houd. de muziek is ook niet mis. goed verhaal.

avatar van Killagame
Goede Film, en goede muziek
maar je moet wel van reggaeton houden als je deze film gaat kijke anders is het geen aanrader

avatar van MissyNador
Muziek was helemaal top! Alleen de film viel wel beetje tegen. Maar niet dat ik me verveelde. Dus een 3,0

avatar van amanda22
Hele leuke 'feel good' movie. Weer eens wat anders dan met hip-hop en ik hou zelf erg van reggaeton! Ideale film dus. Helaas vind ik Omarion niet echt een geweldige acteur! Toch wel 4.5*

wel leuke film, verhaal gaat wel.
muziek was echt vet

avatar van missl
Ik denk dat ik een dansfilm ga kijken en dan krijg ik dit. En drama is leuk maar dit slaat helemaal nergens op.

avatar van schram101
Tja, deze film moet het van de muziek hebben. Als je hier van houdt zit je redelijk goed. Verhaal beetje standaard, ook beetje voorspelbaar zelfs. Toch zorgen muziek en de knappe actrice voor een kleine voldoende!

Ik verbaas me telkens weer wat allemaal onder de 3 sterren valt.....

Goede film, en de muziek is ook goed als je van reggaeton muziek houdt tenminste.

Heel slechte en enorm zwakke film, slechtste film die ik ooit gezien heb, vuilbak in! Als je iets zoals Stomp the yard, step up of you got served verwacht.. Kijk dan zeker niet! Je kan er alleen teleurgesteld uitkomen..

Heb me doodverveeld tijdens deze film. Viel bijna in slaap.. Niks postiefs aan deze film.. Slecht verhaal, slechte muziek, slecht acteerwerk.. Zonde van mijn tijd!

Roxanna schreef:

I like Reggaeton. Maar de Reggaeton in deze film was echt slaapverwekkend!

De titel alleen al, en Jennifer Lopez als producente.. Ik was niet helemaal wakker toen ik deze film pakte volgens mij!

En die relatie tussen dat sletje (ze is overigens wel mooi!) en Omarion.. HAHAHAHA! That made me laugh..

''Waarom wil je me nog een keer zien?''
''We hebben dingen gemeen..''

HAHA yeaaaaah right!

avatar van eppy
hiphopdontstop schreef:

kunnen ze dan nog slechtere films maken dan step up.....
nasty!!

Raffael77
Wat een crappie film met matig acteer werk.
Plus punt is het chickie waar hij mee loopt.

Reggaeton vind ik niets maar dat stoorde mij niet eens in deze film.
Wat ik zo jammer vind is dat ze de beat van de tom tom uit latin muziek halen en alleen er een Kick en een snair van maken.

Doordat ze een computer gebruiken in deze muziek genre klinkt het ook nog eens minder.

Slechtste dans film sinds tijden.

avatar van Najade
Matig filmpje, heb het in 3 delen gekeken, kon mij niet lang geboeid houden. Het is maar dat ik een beetje Omarion fan ben.

avatar van lil'angel
Geweldig.
Ik hou van reaggeton, de muziek is goed en het was goed geacteerd.
Het is niet echt een dansfilm, ik weet niet of dat de bedoeling was, maar dat was het niet.

avatar van E.smee(L)
ik vond dit echt een top film. Echt vette muziek ik ben gek op reagetton dus is echt een film voor mij. een dikke 10 dus.

avatar van gratis
1,5 ster voor de vrouwtjes in de film, ben na 20 minuten gestopt met kijken.

avatar van -GX.L
stem dan niet als je hem niet helemaal hebt gezien 'gratis'!

ik vond de film persoonlijk gewoon lekker. goede vibe kreeg ik ervan met toch ook nog wel een verhaallijn. feel good movie.