The Match (1999)

Verenigd Koninkrijk
Komedie / Romantiek

geregisseerd door Mick Davis
met Max Beesley, Laura Fraser en Richard E. Grant

In het schotse dorpje Inverdourne zijn twee pubs. Benny's bar is een bouwval met een excentrieke klantenkring. Le Bistro is een stijlvolle moderne zaak. Er is een weddenschap tussen de pubs. Degene die de honderdste jaarlijkse voetbal-wedstrijd verliest, sluit zijn zaak voorgoed. Benny's bar staat er niet echt goed voor, want de voorgaande 99 wedstrijden hebben ze verloren.

Vermakelijk filmpje. (How do I come up with this stuff )

Erg lachen deze film

Zeer leuke film wisten jullie dat Pierce Brosnan, de film heeft geproduceerd, en ook nog even in beeld komt?

avatar van davidov
ja....als John MacGhee....brosnan kruipt steeds vaker achter de camera, ook bij zn laatste productie evelyn (helaas heeft die film ons land overgeslagen) een film die me interesseert gezien hij dacht ik redelijk werd ontvangen in het buitenland. (niet qua $ maar qua kritiek)

Wel leuk dat ze constant op zoek zijn naar goede voetballers. Maar de allerbeste uit de cast (Alan Shearer) komt alleen even in de garage zijn auto ophalen en zie je daarna de hel film niet weer

Was me in eerdere kijkbeurt(en) niet eens opgevallen.

Erg leuke film voor als je lekker iets lekker luchtig wil zien. Sterren zijn echt niet nodig om een leuke film te maken...

Op de huurversie staat heel groot: MET PIERCE BROSNAN!!, die dan de allerlaatste minuut ff zijn ene lijntje komt vertellen.. grappig....

Aanrader!

avatar van freeboy
2de keer gekeken net, zeer leuke vermakelijke film!
Ik heb genoten weer!

Een hele mooie film, goed vermaakt

avatar van Baggerman
Gigantisch oubollig, maar toch ergens nog wel vermakelijk. Om de vastgelijmde Gus moest ik nog wel even lachen. De uiteindelijke wedstrijd is wel een beetje een tegenvaller. De op-en-top nostalgisch Britse sfeer zorgde bij mij toch nog voor een voldoende.

EmDee schreef:

Jaha! Ik herkende hem meteen! Had hem gevraagd?