Bloodlines (2007)

Horror

geregisseerd door Stephen Durham en Henry Kingi Jr.
met Grace Johnston, Jason Padgett en Tracy Kay Wolfe

Billy Bob Hackford is het hoofd van een gestoorde familie, die zichzelf op gruwelijke wijze voortplanten. Ze laten een aantal ontvoerde meisjes met elkaar vechten en de persoon die het overleeft, wordt vervolgens door Billy Bob verkracht. Maar dan ontvoert de familie Hackford Amber Strickland, een jongedame die andere plannen heeft met de zieke familie. Samen met haar broers Bear en Brody gaat ze het gevecht aan met Billy Bob en zijn familieleden.

Super film. Gister gekeken. gedownload dan wel geen idee wanneer hij hier in de bios komt zag hem niet op de lijst staan
Meesterlijke casting, elke minuut aanslepend spannned. heb tot de laatste minuut in spanning gezeten. Echt horror is het niet Nouja erg veel schrikmomenten, en veel ranzige beelden.

Misschien zag de casting eruit als een B film vond de film zeker niet verkeerd. elke minuut was aanslepend spannend. heb tot de laatste minuut in spanning gezeten. Horror. mm wat verstaat men precies onder horror. De gruwelmomenten, het aantal bloed? de schrikmomenten al deze waren wel aanwezig maar niks buitengewoons zoals mummy vampieren etc.
wel veel ranzige beelden ik zou de film eerder willen catagorizeren tot thriller\ actie\ horror.
Zeker niet geschikt onder de 16.
ik geef hem een 3.5

james kont
wat een b-film zeg ik heb hem uitgezet en de dvd in de prullebak gegooid,dat ze zulke films nog durven te maken ik geef 0 punten

waardeloos

NIET KIJKEN is een c film en is niet de moeite waard om te kijken

'k vond de film niet zo vreselijk, al vond ik het wel een beetje vreemd.
Er word niet uitgelegd waarom die mensen meiden met elkaar laten vechten en dan verkrachten om een kind te laten krijgen , en wanneer dat niet gebeurd is het eigenlijk een beetje zonde van het hele verhaal, wat op zich wel goed had kunnen worden uitgewerkt.

2.5 sterren.

red bull
slecht geacteerd, het komt allemaal helemaal niet overtuigend over. jammer dat alles zo slecht uitgewerkt was, anders had het een stuk beter kunnen zijn. ook zaten er geen special effects in, wat ook jammer was.

het einde is gewoon tijdrekken, en er klopt helemaal niks van. toch vond ik het niet echt een slechte film, ondanks alles. ik heb me best vermaakt

avatar van FillumGek
Waarom heeft deze film zo'n gemiddelde en waarom geeft iemand vijf sterren voor dit prul?

Een heldin die niet overtuigd, een slechterik die niet overtuigd, een verplicht verminkte incestfamilie, enorm slecht geacteerd, enorm cliché, te weinig bloed en gruwelheden voor een horrorfilm, geen spanning, weinig verhaal, oninteressante irritante personages en een slechte misplaatste soundtrack.

avatar van jstinissen
allemaal slecht commentaar nergens voor nodig
ik vondt um wel plezierig om naar te kijke

de echte horror freaks komen hiermee wel aan hun trekken
3! sterretjes

avatar van Boeikens
Zwak.

Ondermaats B-filmpje.
De meeste acteurs doen het barslecht. Het verhaal is uiterst pover en wordt niet echt aan de man gebracht. Op enkele weinige betere scènes na is het geheel langdradig en sfeerloos.

avatar van Noodless
FillumGek schreef :