Fan (2016)

India
Drama / Thriller

geregisseerd door Maneesh Sharma
met Shah Rukh Khan, Deepika Amin en Mariola Jaworska

Fan vertelt het verhaal van Guarav (Shah Rukh Khan) wiens wereld draait om mega filmster Aryan Khanna (Shak Rukh Khan). Zijn passie gaat zo ver dat Guarav hem zelfs God noemt. Vanaf Delhi gaat Guarav op reis naar Mumbai om Aryan op te zoeken en hem persoonlijk te feliciteren met zijn verjaardag. Aryan zal dit vast geweldig vinden, Guarav is immers zijn grootste Fan en hij lijkt sprekend op de superster. Helaas lopen de dingen niet volgens plan, en de liefde en passie die Guarav koestert voor Aryan verandert in een gevaarlijke obsessie.

kappeuter (moderator)
Vanaf 15 april te zien in tiental Pathé bioscopen.