...Più Forte Ragazzi! (1972)

Alternatieve titels: All the Way Boys | De Vier Vuisten de Lucht In

Italië
Actie / Komedie

geregisseerd door Giuseppe Colizzi
met Terence Hill, Bud Spencer en Reinhard Kolldehoff

Saluds broer heeft geldproblemen en om deze op te lossen gaat hij nu tegen zijn zin met zijn vriend Plata in een vliegtuig naar een stuk onbewoonde wereld, zodat ze het kunnen laten neerstorten voor het verzekeringsgeld. Ze storten echter echt neer en komen terecht bij een delfplaats van diamanten die door een wrede man wordt beheerst.

Als je All the way boys intikt kom je niet bij deze film. Wel bij 60 andere titels...

avatar van Jordy
Jordy (admin)
Jawel hoor, deze film staat er ook tussen. Maar er moet inderdaad nog even iets verbeterd gaan worden aan het zoekgebeuren.

Waarom staat er trouwens de Nederlandse titel bij?

FisherKing
Dat is voor de oudjes onder ons, met die titel is hij in Nederland in de bioscopen uitgebracht.

avatar van balosa
leuke film, wel 1 uitzondering erbij, in deze film vechten Bud en Terence een keertje met elkaar dat zie je niet vaak

Vermakelijke Bud Spencer en Terence Hill film.
Verschenen echt razendsnel op korte termijn achterelkaar in de bioscoop. Veel geknok en weinig inhoud.

avatar van thunderball
Deze ken ik alleen van destijds de video te huren!

Leuke film, hoewel iets minder dan de latere, ze zijn hier toch nog wat aan het zoeken naar de juiste formule, althans zo kwam het bij mij over!

Wat minder vaart en weinig actie, maar des al niet te min erg vermakelijk!

Minder leuk dan de Western Spencer & Hill helaas.

avatar van J. Clouseau
Grappige film, niet veel inhoud, maar wel veel humor.

avatar van Legan
Ten tijde van hun spaghettiwesterns en hoewel sommige dingen toch erin zijn gesijpeld, is het toch de mindere qua personages, humor, scènes en dialogen.

5,9 uit 10 (3,0*)

Vermakelijke film van Bud en Terence.

leuke humor, en natuurlijk weer de nodige vechtscénes. mooie filmlocatie in Latijns Amerika.

helaas is de kwaliteit van het beeld vrij slecht, maar het is natuurlijk ook een oude film. ze waren hier inderdaad de viervuisten ''formule'' nog een beetje aan het uitvinden, en zoals bekend is sloeg die meteen aan. en zijn nog wel wat Trinity trekjes toegevoegd.

leuke film om te kijken, en zeker een kijktip!

avatar van jackie chan
Deze film is niet op RTL7, volgens mij niet eens op TV vandaag.
Beste Moviemeter maar zullen jullie aub de 'films op TV' beter willen onderhouden ik check bijna dagelijsk of er nog leuke fims op TV zijn en gisteren was er ook al een foutje (er kwam een film op SBS vdie niet op MM stond en mijn EPG (electronische programma gids) gaf ook een verkeerde titel aan).

avatar van tommykonijn
Niet echt een goede film. Humor vond ik soms best wel zwak, op een paar keren na dan. Acteerwerk viel wel nog mee, maar soms wist de film niet volledig mijn aandacht erbij te houden. Jammer..

avatar van aburex
Vind ik één van de mindere Hill-Spencer films. Ben nochtans een geweldige fan van deze twee. Het verhaal verloopt te traag en de humor is ook niet zo geweldig als in de andere films.
Toch nog 3,5*

avatar van Phantasm
Redelijke film, beetje humor, had wel wat meer aktie in gemogen.

Gewoon heerlijke nostalgie en jeugdherinneringen. Verhaal stelt niet zo veel voor maar Terence Hill en Bud Spencer maken er altijd wel een leuk feestje van.

avatar van Metalfist
Bud Spencer en Terence Hill als piloten

Met All the Way, Boys ben ik alweer aan mijn 11e film van het geweldige duo Bud Spencer en Terence Hill gekomen. Niet alles is altijd even goed (Blackie, the Pirate is geen aanrader), maar toch ben ik altijd blij als ik nog eens één van hun films op DVD vind. Zeker wanneer het om eentje gaat waarbij ik mijn oude VHS kan vervangen, want die dingen die lijken nu toch echt wel aan het eind van hun leven te zijn gekomen. Gisteren aangeschaft, gisteren opgezet.

Al heb ik wel volgens mij voor de 2e keer in evenveel dagen te maken met een verknipte versie. Uit Jamaica Inn ontbraken al 10 minuten en het leek erop dat All the Way, Boys ook een beetje te lijden had onder abrupte overgangen. Volgens IMDB is de Netherlands versie van 94 min dan ook heavily cut, al wordt verder niet gespecificeerd wat er nu juist ontbreekt. Soit, één van de vroegere samenwerkingen tussen het duo en toch al wel fijn om te zien dat de gebruikelijke elementen al ruimschoots aanwezig zijn. De nodige vechtpartijen (inclusief eentje tussen Spencer en Hill, iets dat ik volgens mij nog niet eerder had gezien) en een vlot verhaaltje dat nergens echt verveelt. Springt dus wel wat van de hak op de tak, maar het is dus de vraag of dat effectief de schuld is van regisseur Giuseppe Colizzi. Vond in ieder geval wel het stukje met de diamanten er precies een beetje teveel aan, vraag me af of dat in een lange versie (de Italiaanse release zou zowaar een halfuur langer zijn!) beter tot zijn recht komt.

Een film met Engelse openingscredits en dan moet blijkbaar erg duidelijk worden gemaakt dat Spencer een personage speelt met de naam Salud en dat Hill een personage speelt met de naam Plata. Ze laten het denk ik zo'n keer of drie à vier zien.. In ieder geval vormen de twee wel weer een leuke combinatie. Een paar toffe scènes (onder andere Spencer die dronken een gewonde passagier gaat vervoeren met zijn vliegtuig) en nog wel leuke bijrollen. Qua slechteriken valt het een tikkeltje tegen (vond de dove Mr. Ears nu niet zo'n succes), maar zijn handlangers zijn wel leuk. Wederom ook zo'n aanstekelijke soundtrack die je nog een tijd blijft neuriën

Tof! De beste samenwerking blijft God Forgives... I Don't maar dit kan zich perfect meten met de rest van hun gezamenlijke oeuvre. Veel van hetzelfde weliswaar en toch blijft dat zijn charme behouden. Zou alleen graag eens een deftige versie zien, sowieso had de DVD ook nogal last van grote zwarte banden langs de boven- en onderkant.