The Sandlot 3 (2007)

Alternatieve titel: The Sandlot: Heading Home

Familie / Komedie

geregisseerd door William Dear
met Danny Nucci, Luke Perry en Chauncey Leopardi

Tommy "Santa" Santorelli is een succesvolle, egoïstische, arrogante honkbalspeler, die zichzelf een echte superster noemt. Tijdens een training krijgt hij per ongeluk een bal keihard tegen zijn hoofd waardoor hij terug gaat naar 1976. Daar staat hij aan het begin van zijn honkbalcarrière toen hij nog samen met zijn vrienden in zijn eerste honkbalteam speelde. Opnieuw moet hij een keuze maken tussen de liefde voor het spel of de start van geld verdienen. Wordt het The Sandlot of zijn carrière?

Bouwt goed voort op de twee voorgaande Sandlot-films. Leuk "stunts" uit Indiana Jones-films verwerkt te zien.

al weer beter dan de tweede maar nog niet zoals de eerste

avatar van Phantasm
Dit deel valt me een beetje tegen, kun je verwachten van meer dezelfde soort films.Begint eigenlijk nu wel een beetje te vervelen.

avatar van Marvinleeaday
Stuk beter dan deel 2, minder dan deel 1. Zeker het kijken waard.Grijpt wet terug naar deel 1, waar deel 2 wordt vergeten (en terecht).

avatar van marvinhc
ik vond deze toch wat minder dan deel 2 die ik een 3,5 heb gegeven.